راهنمای خرید بهترین کارتریج سامسونگ

mojrian 1400/12/08
راهنمای بهترین کارتریج سامسونگ

کارتریج از اجزای اصلی هر پرینتر است و تاثیر زیادی روی کیفیت چاپ دارد. هر کارتریج با نوع خاصی از پرینتر سازگار است. از این رو هنگام خرید کارتریج باید به مدل پرینتر خود توجه کنید. در غیر این صورت عملکرد دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. برند سامسونگ از جمله برندهای شناخته شده در زمینه تولید انواع پرینتر خانگی و اداری است و طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. برای خرید بهترین کارتریج سامسونگ اورجینال با قیمت مناسب از طریق سایت ایران کالا پرینتر اقدام کنید. کارتریج ­های اورجینال کیفیت بسیار بالایی دارند و پس از بارها شارژ کارتریج دچار افت کیفیت نمی­شوند. برای مشاهده انواع کارتریج از برندهای مطرح دنیا به صفحه اصلی مراجعه کنید. راهنمای بهترین خرید کارتریج سامسونگ را ادامه با ما همراه باشید.

کارتریج لیزری و جوهر افشان

در کارتریج‌های لیزری از پودر تونر استفاده می‌شود. این پودرها در کارتریج پرینترهای سیاه سفید به صورت تگ رنگی یعنی مشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در کارتریج پرینترهای رنگی در چهار رنگ مشکی، زرد، آبی و قرمز موجود هستند. تونر طی یک فرآیند حرارتی روی کاغذ قرار گرفته و اسناد متنی و تصویری مورد نیاز شما را چاپ می‌کند.

در کارتریج‌های جوهری یا جوهر افشان نیز از مایعی به نام جوهر استفاده می‌شود. این مایع با استفاده از منافذ موجود روی هد دستگاه به آرامی روی کاغذ پاشیده شده و اسناد مورد نیاز شما را روی آن چاپ می‌کند. برای خرید بهترین کارتریج سامسونگ از طریق همین سایت اقدام کنید. فروشگاه ایران کالا پرینتر با سال­ها سابقه در زمینه فروش کارتریج سامسونگ، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است.

نوع کارتریج در پرینترهای لیزری و جوهری متفاوت است. کارتریج­های جوهر افشان، مایع هستند و به دو نوع دای و پیگمنت تقسیم می­شوند. بعد از چاپ به سرعت خشک می­شوند و باید بلافاصله پس از باز شدن مورد استفاده قرار گیرند. این کارتریج­ها در مقایسه با کاتریج­های لیزری از ظرفیت کمتری برخوردار هستند و سرعت چاپ آن ها نسبتا پایین تر است. شارژ یا تعویض کارتریج باید توسط متخصص انجام شود تا آسیبی به کارتریج یا دستگاه وارد نشود.

قیمت خرید بهترین کارتریج سامسونگ

برند سامسونگ برند شناخته شده و محبوبی است که در زمینه­های مختلف فعالیت می­کند و طرفداران زیادی در دنیا دارد. این برند چند سالی است که به تولید انواع پرینترهای اداری و خانگی روی آورده و توانسته در این حیطه نیز همچون دیگر بخش‌ها موفق عمل کند. محصولات این برند قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سایر برندها دارند اما قیمت کارتریج سامسونگ کمی بالاتر از برخی برندهای شناخته شده دیگر است. از این رو برای خرید این کارتریج‌ها باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. شرکت سامسونگ از سال ۲۰۰۹ از لیبل‌های امنیتی با بارکد دو بعدی بر روی کارتریج­های خود استفاده می‌کند. رنگ این لیبل‌ها در ظاهر سفید است. اما با تغییر زاویه از سفید به آبی تغییر رنگ پیدا می‌کنند و نوشته آبی سامسونگ به رنگ طلایی تبدیل می­شود. اگر هنگام مواجه با لیبل‌های سامسونگ متوجه این تغییر نشدید، کارتریج مورد نظر اصل نیست و نسخه تقلبی آن به شما فروخته شده است. برای خرید بهترین کارتریج سامسونگ با قیمت مناسب به ما مراجعه کنید.

زمان مناسب برای شارژ کارتریج سامسونگ

کارتریج­ها محفظه­هایی استوانه­ای شکل هستند که وظیفه نگهداری از جوهر و تونر را بر عهده دارند. عمر مفید تونر و جوهر به میزان و کیفیت چاپ بستگی دارد. از این رو بسیاری از متخصصان توصیه می‌کنند تا برای چاپ اسناد غیر ضروری از کیفیت پایین چاپ استفاده شود تا عمر مفید تونر یا جوهر موجود در کارتریج افزایش پیدا کند. البته هر کارتریج ظرفیت مشخصی دارد و پس از مدتی محتویات داخل آن به اتمام می­رسد. برای تهیه کارتریج سامسونگ و بهره ­مندی از انواع خدمات جانبی از ایران کالا پرینتر کمک بگیرید.

تشخیص زمان مناسب برای شارژ کارتریج چندان دشوار نیست. چاپ کمرنگ یا سفید، اختلال در عملکرد دستگاه چاپگر و مشکلاتی از این قبیل، اغلب به دلیل تمام شدن کارتریج است. البته پرینترهای جدید دارای نمایشگر هستند و زمان اتمام جوهر یا تونر موجود در کارتریج را به شما اطلاع می­دهند. پس از اتمام کارتریج هرچه سریع­تر اقدام به شارژ یا تعویض آن کنید.

مشکلات رایج پس از شارژ کارتریج سامسونگ

در برخی مواقع کارتریج سامسونگ و یا سایر کارتریج­ها پس از شارژ دچار مشکل می­شوند. اما اصلا جای نگرانی نیست. زیرا این مشکلات بسیار رایج هستند و قابل حل می­باشند. کارشناس موظف است که این مشکلات را سریعا برطرف کند. از جمله این مشکلات می توان به کثیف شدن کاغذ پس از چاپ، خطای پرینتر، چاپ ناقص، صدای ناهنجار کارتریج، تداخل رنگ ها، ایجاد پس زمینه و … اشاره کرد. در صورت مواجه شدن با این اختلالات در دستگاه چاپگر خود، فورا با کارشناس مربوطه تماس بگیرید. این مشکلات هیچ آسیبی به دستگاه نمی­رسانند و به آسانی برطرف می­شوند. با مراجعه به متخصص آن­ها را به حداقل ممکن می­رسند. برای خرید بهترین کارتریج سامسونگ به ایران کالا پرینتر مراجعه کنید.

خرید بهترین کارتریج سامسونگ از ایران کالا پرینتر

شرکت ایران کالا پرینتر با سال‌ها سابقه در زمینه تامین و تجهیز انواع ملزومات اداری، از قبیل فروش پرینتر، فروش کارتریج و … کلیه خدمات لازم را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌کند. برای خرید انواع پرینتر و ملزومات آن از قبیل کارتریج، تونر، درام و … و تعمیر و تجهیز لوازم خود به متخصصین ما در این مجموعه مراجعه کنید. برای خرید بهترین کارتریج سامسونگ از ایران کالا پرینتر، به صفحه این محصولات در سایت مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما در این مجموعه تماس بگیرید. خرید آنلاین این امکان را به شما می­دهد تا انواع محصولات را مشاهده کرده و با توجه به نیاز، بودجه و سلیقه خود، مناسب­ترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.