آشنایی با کارتریج hp مدل 55A + نحوه خرید این محصول

ادمین سایت 1401/11/23
کارتریج hp مدل 55A

معرفی کارتریج hp مدل 55A

قبل از اینکه به سراغ یکی از بهترین محصول‌های برند اچ پی برویم، می‌خواهیم بدانیم کارتریج چیست و چه کاربردی در پرینتر دارد.  تا متوجه شویم که کارتریج hp مدل 55A چگونه بهترین انتخاب در بین کارتریج‌های موجود در بازار ایران است.

عملکرد کارتریج در پرینتر چیست؟

خیلی از گروه‌های مختلف برای امور مختلف در زندگی نیاز به چاپ و پرینت دارند. حتما در طول زندگی برای شما هم پیش آمده که بارها به دلایل مختلف مثلا برای دانشگاه با برای کارهای اداری مجبور شدید برای چاپ یا پرینت به مغازه‌ رجوع کنید. اما در ارتباط با خیلی از سازمان‌ها و شرکت‌ها و حتی خیلی از افراد که نیاز بیشتری به چاپ دارند، نمی‌توانند به صورت مداوم به مغازه‌های مختلف رجوع کنند. این مشکل اساسی امروزه حل شده است و در نتیجه این امکان ایجاد شده است که دستگاه پرینتر را برای مصارف شخصی می توان خریداری کرد. پیشرفت تکنولوژی و آمدن پرینترهای شخصی  بسیار به صرفه جویی در وقت سازمان‌ها ادارات و افراد کمک کرد. این امکان باعث شد تا کار خیلی از سازمان‌ها و شرکت‌ها راحت تر شود. و زمان کمتری برای چاپ و پرینت از آن‌ها گرفته شود. آن‌ها به راحتی می‌توانند دستگاه پرینتر یا چاپگر را خریداری کنند. پرینتر یا چاپگر دستگاهی است که عمل پرینت و چاپ را برای ما انجام می‌دهد. نمونه‌های زیادی از برندهای مختلف در بازار هستند که در این تجارت فعالیت می‌کنند. برندهایی بسیار سرشناس که حتما اسم این برندها به گوش‌تان خورده است. مثلا سامسونگ، کانون، اچ پی. این برندها با هم برای فروش پرینتر و کارتریج رقابت می‌کنند. کارتریج یک عضو مهم از پرینتر است. وقتی شما پرینتری را برای محیط کار یا مصرف شخصی در خانه خریداری می‌کنید،  باید کارتریج مناسب با آن را نیز خریداری کنید. کارتریج مخزنی استوانه‌ای شکل است که تونر و جوهر را داخل خود نگه می‌دارد و به واسطه جوهر و تونر پرینتر عملیات چاپ را انجام می‌دهد. پس کارتریج عضو حیاتی یک پرینتر است. کارتریج‌ها عمر محدودی دارند و با پایان یافتن جوهر و تونر باید شارژ شوند یا تعویض گردند. در نتیجه خرید کارتریجی متناسب با پرینتر یکی از موارد مهمی است که باید همیشه به آن دقت کنید. هر برندی که پرینتر تولید می‌کند برای پرینتر‌های خود تعدادی کارتریج نیز تولید و روانه‌ی بازار می‌کند. در نتیجه بهترین انتخاب برای خرید کارتریج، کارتریجی از همان برند و مخصوص پرینتر است. حال که متوجه شدیم کارتریج چه نقش مهمی را برای پرینتر ایفا می‌کند، به این سوال می‌پردازیم:

 اگر ما پرینتری از برند اچ پی داشته باشیم چه کارتریجی برای آن مناسب است؟

اگر پرینتری را از برند اچ پی خریداری کردید و کارتریج اصل شما که همراه با پرینتر دریافت کردید پایان یافته است، شما دو راه دارید اولین راه این است که کارتریج خود را شارژ کنید. برند اچ پی یکی از با کیفیت ترین برندهایی است که شارژ کاتریج آن کیفیتی نزدیک به  کارتریج اولیه دارد. اما به هر حال پیشنهاد ما همیشه این است که کارتریج خود را تعویض کنید. چرا که شارژ کارتریج ممکن است کیفیت چاپ و پرینت را پایین بیاورد و شما را نسبت به کیفیت چاپ راضی نکند. به غیر از این مساله ممکن است که با شارژ کردن کارتریج بعد از مدتی پرینتر شما آسیب ببیند. شارژ کردن کارتریج و تعویض آن به لحاظ قیمت با هم بسیار متفاوت هستند. در نتیجه گزینه‌ی بهتر این است که کمی بیشتر هزینه کنید اما از دستگاه پرینتر خود محافظت کنید و همچنین کیفیت چاپ خود را بالا نگه دارید. اگر میخواهید کارتریجی مناسب برای پرینتر خود پیدا کنید و دنبال بهترین آن هستید، بهترین خرید، کارتریجی از برند اچ پی است. حال می‌خواهیم یکی از بهترین محصولات کارتریج اچ پی را به شما معرفی کنیم تا با خرید این کارتریج، چاپ‌هایی با کیفیت را با سریع ترین زمان ممکن انجام دهید.

کارتریج hp مدل 55A چیست ؟

 کارتریج اچ پی 55A یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین محصولات برند اچ پی به حساب می آید. این کارتریج که اختصاصی برای برند اچ پی و بعضی از محصولات پرینتر آن تولید شده است فقط در دستگاه‌های پرینتر اچ پی قابلیت اتصال دارد. این کارتریج قابلیت چاپ تا 6000 برگ را در طول عمر خود دارد که عددی بسیار خوب برای یک کارتریج می‌باشد و یکی از مهم‌ترین دلایلی است که این کارتریج را انتخاب مناسبی برای خرید می‌کند. عموما کارتریج‌ها بین 1000 تا 1500 کاغذ را می‌توانند چاپ کنند و عمر آ‌ن‌ها بعد از آن تمام می‌شود. اما کارتریج hp مدل 55A بخاطر این توانایی می‌تواند مدت طولانی‌ تری عملیات چاپ را انجام دهد و دیرتر شما را برای تعویض یا شارژ مجدد به دردسر بیاندازد. این کارتریج فقط پرینت را به صورت سیاه سفید انجام می دهد. درواقع داخل مخزن آن فقط رنگ مشکی وجود دارد. از این نوع کارتریج به همراه پرینتر برای چاپ اسناد و مدارک و محتوای متنی استفاده می شود و برای چاپ عکس و چاپ‌های رنگی مناسب نمی باشد. که مشخصا بخاطر وجود تک رنگ مشکی داخل مخزن آن است. همچنین این کارتریج قابلیت شارژ تا 5 دفعه را نیز دارد. شارژ این کارتریج بسیار آسان است و قابلیت آن را دارد تا در خانه یا در محل کار به راحتی تعویض گردد و نیازی به متخصص و یا کارشناس برای شارژ کارتریج خود ندارید. همچنین تعویض این کارتریج هم به راحتی امکان پذیر می باشد. در نهایت در زمانی که قصد دارید کارتریج خود را شارژ کنید حتما به نکته‌ها و موارد مهمی که برای تعویض وجود دارد دقت کنید با رعایت کردن این نکات به راحتی می توانید کارتریج را تعویض کرده و آسیبی به پرینتر خود و به کارتریج خود وارد نکنید.

 

این کارتریج در تعدادی از دستگاه‌ههای پرینتر اچ پی قابلیت نصب دارد.

پرینتر‌هایی که با این نوع کارتریج هم‌خوانی دارند:

HP laserjet HP P3015D-  M521DN-  M521DW-  525DN – M525C-  P3015DN-  M525F

نحوه خرید کارتریج hp مدل 55A

شما برای خرید کارتریج به خیلی از مراکز مربوطه می‌توانید رجوع کنید. سایت ایران کالا پرینتر نیز تخصصی کارتریج‌های با کیفیت را در برندها و مارک‌های مختلف ارائه می کند. این کارتریج هم اکنون در سایت ایران کالا پرینتر موجود می‌باشد. گروه اول کارتریج‌های اصل هستند و گروه دوم کارتریج‌هایی شبه اصل Bو گرید A این کارتریج با دو نوع گرید می‌ باشند که به لحاظ کیفیتی تقریبا مشابه هم هستند و فقط قیمت آن‌ها با هم تفاوت دارد. این کارتریج در دونوع کیفیت ارائه شده ضمانت بی قید و شرط برای تعویض دارد. شما همین الان می‌توانید با مراجعه به سایت برای خرید کارتریج hp مدل 55A اقدام کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.