معرفی کارتریج hp مدل 90A و بررسی مشخصات محصول

ادمین سایت 1401/11/19
کارتریج hp مدل 90A

معرفی کارتریج hp مدل 90A

در این مقاله می‌خواهیم درباره‌ی یکی از پرکارترین کارتریج‌های برند اچ پی صحبت کنیم. کارتریجی که عمر طولانی‌تری نسبت به باقی کارتریج‌های این برند دارد و برای چاپ و پرینت‌های زیاد بسیار پر کاربرد و مفید است. قبل از اینکه توضیح دهیم این کارتریج چه ویژگی‌هایی دارد به این می‌پردازیم که پرینت چیست و چگونه انجام می‌شود تا به یکی از مهم ترین خصوصیات کارتریج hp مدل 90A بپردازیم که توانایی پرینت بالایی دارد.

پرینت یا چاپ به فرایندی گفته می شود که پاشیدن رنگ یا گداختن پودر روی کاغذ به وسیله‌ی دستگاه چاپ یا پرینتر انجام می شود. در واقع منبع رنگی که طی فرایندی روی کاغذ می آید. به این عملیات پرینت گفته می‌شود. در پرینترهای جوهر افشان از جوهر در کارتریج استفاده می شود و در پرینترهای لیزری از پودر در کارتریج استفاده می شود تا عملیات چاپ را انجام دهند. چاپ و پرینت به وسیله‌ی دستگاه پرینتر و با مخزن کارتریج انجام می شود. کارتریج مهم ترین بخش از عملیات چاپ می باشد. و کیفیت چاپ به کیفیت کارتریج ارتباط دارد. اگر کارتریجی با کیفیتی خوب داشته باشیم و برای خرید کارتریج انتخاب کنیم حتما چاپ با کیفیتی هم خواهیم داشت. در واقع انتخاب پرینتری مناسب همراه با کارتریجی با کیفیت، پرینت یا چاپ مناسبی را برای ما ایجاد می‌کند.

آیا سرعت چاپ با نوع پرینتر و کارتریج ارتباط دارد؟

حال که می‌خواهیم در ارتباط با یکی از پرکارترین کارتریج‌های برند اچ پی صحبت کنیم لازم است کمی در ارتباط با سرعت پرینتر و کارتریج توضیح دهیم. برند اچ پی یکی از با کیفیت ترین برندهای حال حاضر در دنیا و در بازار ایران است. این برند با توجه به کیفیتی که در چاپ ایجاد می کند، خصوصیات و مزایای دیگری نیز در عملیات چاپ ایجاد می کند. یکی از مهم ترین ویژگی‌های این برند، چاپ سریع است. این پرینتر می‌تواند در زمان خیلی کم عملیات چاپ را انجام دهد و بخاطر این موضوع یکی از محبوب ترین برندهای پرینتر محسوب می شود. مخصوصا برای سازمان‌ها یا شرکت‌هایی که سرعت در چاپ برایشان بسیار مهم است و در طول روز باید مقدار زیادی چاپ یا پرینت را انجام دهند. این نوع پرینترها بسیار برای‌شان مناسب است. سرعت پرینتر قابلیت تنظیم دارد و می‌توان سرعت آن را بیشتر یا کمتر کرد. درست است که در مشخصات اولیه  پرینترها این خصوصیات وارد شده است اما در آن‌ها کمی اغراق وجود دارد. ولی با این حال می‌توان با تنظیمات دستی سرعت چاپ را بالاتر و پایین تر آورد. در با کیفیت ترین پرینترهای اچ پی مثلا توانایی چاپ 15 تا 22 چاپ در ثانیه وجود دارد که بسیار رکورد خوبی بین برندهای مختلف در این زمینه محسوب می شود. این خصوصیت شاید برای کسی که در طول ماه تعداد کمی پرینت یا چاپ را به وسیله پرینتر انجام می دهد زیاد ویژه به حساب نیاید. اما بین سازمان‌های بزرگ تفاوت یک برگ اضافه و کم مهم است و باعث می شود به سمت این نوع از پرینترها حرکت کنند. مهم است که علاوه بر سرعت چاپ، کیفیت آن نیز حفظ شود. تعداد بالای چاپ بدون کیفیت مناسب، ارزشی ندارد. در نتیجه سرعت چاپ در بعضی از پرینترها بسیار بالاتر است و این کاملا با مدل و ویژگی‌های پرینتر مرتبط است و کارتریج صرفا مخزنی است که در آن تونر یا جوهر قرار گرفته است. در واقع کیفیت چاپ کاملا با مدل کارتریج اچ پی مرتبط است.تنها کمکی که کارتریج به سرعت چاپ می‌تواند بکند این است که ظرفیت چاپ آن بالا باشد و دیرتر مشتری را مجبور کند به سراغ خرید یا شارژ مجدد کارتریج برود. دقیقا مساله‌ای که  کارتریجی که می‌خواهیم معرفی کنیم شامل آن می شود و این ویژگی را دارد.

مشخصات کارتریج hp مدل 90A

این نوع کارتریج بسیار پر طرفدار و محبوب است. این کارتریج از نوع لیزری مشکی محسوب می شود. یعنی فقط قابلیت چاپ با رنگ سیاه و سفید را دارد. مثلا برای چاپ اسناد، مدارک و کلا هر محتوایی متنی که می‌خواهیم به چاپ برسانیم این کارتریج بسیار مناسب است.  این کارتریج قابلیت چاپ تا 10000 برگ کاغذ را دارد. این تعداد از چاپ عدد بسیار بالایی در بین کارتریج‌ها محسوب می شود. و به عنوان یک ویژگی مهم دراین کارتریج به شمار می آید. چرا که این قابلیت چاپ باعث می شود عمر کارتریج طولانی تر باشد و دیرتر به پایان برسد و این نکته برای کسانی که از پرینتر در طول روز بسیار استفاده می کنند مفید و مهم می باشد. در نتیجه خرید این کارتریج برای این دسته از افراد بسیار کاربردی و به صرفه می باشد. با توجه به تعداد بالایی که  این کارتریج چاپ می کند قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد و ارزش خرید را دارد. این نوع کارتریج فقط در دستگاه‌های پرینتر اچ پی قابلیت سازگاری دارند و در پرینترهای برندهای دیگر نمی‌شود از این کارتریج استفاده کرد. در نتیجه اگر شما یکی از دستگاه‌های پرینتر زیر را موجود دارید و کارتریجی با تعداد بالایی برای چاپ لازم دارید حتما این کارتریج خرید مناسبی برای شما می باشد.

برای خرید محصول کارتریج اچ پی 90A کلیک کنید.

دستگاه‌های پرینتر سازگار با کارتریج hp مدل 90A

 

HP LaserJet Enterprise 600 M601dn, M601n, M602dn, M602n M602x, M603dn, M603n, M603xh, HP LaserJet Enterprise M4555dn MFP, M4555fa MFP, M4555fskm MFP, M4555h MFP

عمر کارتریج‌ها محدود است و بعد از یک دوره‌ای جوهر یا تونر داخل آن‌ها پایان می‌یابد.کارتریج اچ پی 90A نیز با اینکه مخزن پر قدرتی دارد و طول عمر بالاتری نسبت به بقیه کارتریج‌ها دارد، با این حال به پایان می رسد. این نوع کارتریج قابلیت شارژ مجدد تا چند بار را دارد. و غیر از این، تعویض یا شارژ مجدد آن کار بسیار ساده ای است و در خانه یا محل کار به راحتی شارژ یا تعویض می گردد. این محصول با کیفیت‌های مختلفی برای فروش در فروشگاه‌ اینترنتی کارتریج وجود دارد. کیفیت اصل، طرح اصل، و کیفیت فیک آن در بازار ایران موجود می باشد. که هر کدام قیمت و کیفیت متفاوتی دارند. پیشنهاد می شود که حتما در هنگام خرید کیفیت اصل آن خریداری شود.  چرا که کیفیت چاپ آن بالاست و پرینتر را بعد از مدتی دچار مشکل نمی کند.

نحوه خرید کارتریج hp مدل 90A

شما می‌توانید این محصول را در دو گرید متفاوت از ایران کالا پرینتر خریداری کنید. فروشگاهی معتبر که تخصصی در حوزه فروش و شارژ کارتریج فعالیت می کند و متخصصان و کارشناسانی دارد که در کنار شما هستند تا مناسب ترین خرید را با توجه به پرینتر خود انجام دهید. همچنینی ایران کالا پرینتر گارانتی را برای کیفیت اصلی این کارتریج قرار داده است که بدون هیچ قید و شرطی می‌توانید با بروز هر مشکلی کارتریج را تعویض کنید یا برگردانید. این محصول هم اکنون در انبار این فروشگاه قرار دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه همین الان این کارتریج را خریداری کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.