معرفی انواع کارتریج پرینترهای hp 💯✅

ادمین سایت 1401/12/18
معرفی انواع کارتریج پرینترهای hp

برند اچ پی یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین برندهای موجود در بازار است که در صنعت پرینتر و کارتریج فعالیت می کند و در واقع یکی از غول های بازار ایران و دنیا به حساب می آید. هر کسی که در زمانی قصد داشته باشد چه به صورت شخصی چه برای محیط کار خود پرینتری خریداری کند حتما برند اچ پی یکی از برندهایی است که دوست دارد از آن خرید کند.و این برند را در لیست خرید خود می گذارد. چرا که این برند به کیفیت، ماندگاری و به روز بودن محبوب است. به سختی می توان کسی را پیدا کرد که از این برند ناراضی باشد و کیفیت آن او را راضی نکرده باشد. اما به همین نسبت که کیفیت این برند نسبت به باقی رقبای خود بهتر است قیمت آن نیز بالاتر می باشد. در این مقاله می خواهیم به سراغ معرفی انواع کارتریج پرینترهای hp برویم و انواع کارتریج های آن را به شما معرفی کنیم. مزایا و معایب کارتریج ها را به صورت مجزا توضیح دهیم تا با اطلاعاتی مناسب برای خرید کارتریج از برند اچ پی اقدام کنید.

همانطور که می دانید کارتریج های برند اچ پی تنها مناسب پرینترهای خود برند اچ پی می باشند. پس اگر قصد خرید پرینتری از برند اچ پی دارید و یا این محصول را از قبل خریداری کرده اید در ادامه این مقاله برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

انواع کارتریج پرینتر های HP

 

کارتریج اچ پی 85A

از پرمصرف ترین کارتریج های برند اچ پی می باشد که کارتریج لیزری با رنگ مشکی محسوب می شود.این کارتریج توانایی چاپ تا 1600 برگ را دارد که عدد نسبتا مناسبی برای چاپ یا پرینت می باشد.

مزایای کارتریج:

1- این کارتریج در ادارات و شرکت های مختلف جایگاه بسیارخوبی دارد. و بسیار محبوب می باشد.

2- این کارتریج از برند اچ پی جز بهترین کارتریج های لیزری اچ پی محسوب می شود و و در سایت های مختلف از این محصول به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات کارتریج برند اچ پی یاد می کنند.

3- این کارتریج قابلیت شارژ دارد و اگر به درستی شارژ آن انجام شود کیفیتی تقریبا مشابه کارتریج اولیه خواهد داشت و به همان تعداد نیز چاپ انجام می دهد.

4- هزینه این کارتریج نسبت به کارتریج های دیگر برند اچ پی مناسب تر می باشد.

معایب کارتریج:

1-  تعداد چاپ یا پرینت به وسیله‌ی این کارتریج زیاد بالا نیست و برای سازمان ها و ارگان هایی که مقدار پرینت بسیار بالایی دارند این کارتریج اصلا مناسب نمی باشد. چرا که خیلی زود به پایان می رسد و در زمان خیلی کم باید شارژ یا تعویض گردد.

2- این کارتریج مناسب پرینت یا چاپ رنگی نیست و در واقع تونر یا پودر رنگی را داخل خود ندارد. در نتیجه فقط مناسب چاپ سیاه و سفید مانند اسناد یا مدارک می باشد و برای چاپ عکس اصلا مناسب نیست.

برای خرید کارتریج اچ پی 85A کلیک کنید.

 

کارتریج اچ پی 59A

 

برای معرفی انواع کارتریج پرینترهای hp این محصول هم گزینه مناسبی است.این کارتریج لیزری یکی از پرکاربرد ترین کارتریج های اچ پی محسوب می شود. که بخاطر تکنولوژی پیشرفته ای که در ساخت این کارتریج استفاده شده است کیفیت چاپ آن نیز ارتقا یافته است. در مخزن استوانه ای این کارتریج تنها رنگ مشکی وجود دارد. و قابلیت چاپ یا پرینت تا 3000 کاغذ را دارد.

مزایای کارتریج:

1- این کارتریج بخاطر توانایی چاپ بالایی که دارد برای سازمان هایی که نیاز زیادی به چاپ دارند بسیار مناسب می باشد و نیاز آن ها را برطرف می کند و دیرتر از باقی کارتریج ها به پایان می رسد.

2- بخاطر تکنولوژی منحصر به فردی که در این کارتریج استفاده شده است کیفیت چاپ این کارتریج نسبت به باقی کارتریج ها بهتر می باشد.

3- این کارتریج تعداد بالایی را برای چاپ روی کاغذ حمایت می کند.

4- نصب و تعویض این کارتریج به سادگی در محل کار یا منزل امکان پذیر می باشد.

معایب کارتریج:

1- این کارتریج به هیچ عنوان برای مصرف شخصی مناسب نیست و با استفاده نکردن متداوم از آن ممکن است کارتریج آسیب ببیند

2- هزینه این کارتریج بخاطر بزرگ تر بودن مخزن آن نسبتا بالا می باشد.

3- این کارتریج توانایی چاپ عکس و تصاویر رنگی را ندارد. و فقط اسناد مدارک و در کل چاپ سیاه و سفید را می تواند انجام دهد.

برای خرید کارتریج اچ پی 59A کلیک کنید.

 

کارتریج 44A hp

 

برای معرفی انواع کارتریج پرینترهای hp می توان گفت این کارتریج هم مانند دو کارتریج قبلی جز کارتریج های سیاه و سفید برند اچ پی محسوب می شود. و یکی از محبوب ترین کارتریج ها برای مصارف شخصی و خانگی می باشد چرا که این کارتریج توانایی چاپ یا پرینت تا 1000 کاغذ را دارد. این کارتریج نیز لیزری می باشد و داخل مخزن آن تونر یا پودر مشکی قرار دارد که به وسیله‌ی آن عملیات چاپ را انجام می دهد.

مزایای کارتریج:

1- هزینه این کارتریج بسیار مناسب می باشد و نسبت به باقی کارتریج های این برند بودجه‌ی زیادی نمی خواهد.

2- این کارتریج بخاطر قابلیت چاپ پایینی که دارد کارتریجی بسیار مناسب برای مصارف شخصی و خانگی می باشد. یا سازمان هایی که نیاز به چاپ بالایی ندارند. استفاده غیر اصولی از کارتریجی با حجم بالایی از چاپ و استفاده نکردن از آن می تواند باعث شود که مواد کارتریج خشک شده و غیر قابل استفاده شود.

3- کیفیت این کارتریج برای چاپ سیاه و سفید بسیار بالا می باشد.

معایب کارتریج:

1- توانایی چاپ این کارتریج بسیار پایین است و خرید آن برای اشخاص یا سازمان هایی که مصرف بالایی دارند مناسب نمی باشد.

2- این کارتریج قابلیت چاپ عکس و تصویر رنگی ندارد.

3- این کارتریج بخاطر حجم پایینی که می تواند چاپ کند خیلی زود به پایان می رسد و باید در فاصله های کوتاهی این کارتریج را تعویض یا شارژ کرد.

برای خرید کارتریج اچ پی 44A کلیک کنید.

 

کارتریج hp 17a

 

کارتریجی لیزری که در مخزن آن تونر یا پودر قرار می گیرد و تنها در رنگ مشکی تولید می شود. این کارتریج از برند اچ پی توانایی چاپ تا 1600 کاغذ را دارد. این کارتریج طرفداران بسیار زیادی دارد و در بین مخاطبان بسیار محبوب و پرفروش می باشد.

مزایای کارتریج:

1- این مدل از کارتریج با مدل های مختلفی از پرینتر برند اچ پی سازگاری دارد که همین نکته باعث می شود فروش بیشتری نیز داشته باشد.

2- توانایی چاپ 1600 کاغذ عدد متوسطی می باشد که عموما می تواند از سازمان های کوچک تا مصارف شخصی را راضی کند و نیازشان را برطرف کند.

3- این کارتریج توانایی شارژ مجدد تا 5 بار را دارد. البته که با شارژ مجدد هر بار کیفیت چاپ و تعداد پرینتی که دستگاه می تواند انجام دهد پایین می آید.

4- هزینه این کارتریج با توجه به تعدادی که چاپ می کند بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

معایب کارتریج:

1- این کارتریج مناسب افراد یا سازمان هایی که به تعداد چاپ بالایی نیاز دارند نیست.

2- در صورت استفاده از این کارتریج باید در زمان بندی های کوتاهی برای تعویض یا شارژ آن اقدام کرد.

3- این کارتریج قابلیت چاپ رنگی ندارد.

برای خرید کارتریج اچ پی 17a کلیک کنید.

 

کارتریج hp 107A

 

این کارتریج از برند اچ پی نیز لیزری می باشد و تنها در رنگ مشکی تولید می شود. این کارتریج مشابه یکی از کارتریج های برند سامسونگ تولید شده است که در 1000 برگ کاغذ امکان چاپ یا پرینت دارد. این کارتریج بسیار پراستفاده می باشد و یکی از پرفروش ترین محصولات برند اچ پی تلقی می شود.

مزایای کارتریج:

1- این کارتریج برای مصارف شخصی و خانگی و همچنین برای سازمان هایی با حجم کم از چاپ یا پرینت بسیار مناسب می باشد. و کاملا نیاز آن ها را برطرف می کند.

2- هزینه این کارتریج نسبت به باقی کارتریج های برند اچ پی به صرفه و مناسب می باشد و برای مصرف کننده بسیار اقتصادی می باشد.

3- کیفیت پرینت این کارتریج بسیار بالا می باشد. و توانایی چاپ اسناد و مدارک و تمام محتواهاهای  سیاه و سفید را با بهترین کیفیت دارد.

4- این کارتریج توانایی شارژ تا پنج بار را نیز دارد.

 

معایب کارتریج:

1- تعداد چاپ این کارتریج بالا نیست و برای هر سازمانی خرید این کارتریج مناسب نمی باشد.

2- این کارتریج در نسبت با کارتریج های دیگر برند اچ پی با دستگاه های پرینتر کمتری هم خوانی دارد و بین 3-5 دستگاه پرینتر با این کارتریج هم خوانی دارند.

3- کارتریج اچ پی مدل 107 بسیار زود خالی می شود و در تایم کوتاهی باید آن را شارژ یا تعویض کرد.

4- این کارتریج قابلیت چاپ عکس و تصویر رنگی را ندارد.

برای خرید کارتریج اچ پی 107A کلیک کنید.

 

کارتریج hp 15A

این کارتریج از برند اچ پی یک کارتریج لیزری محسوب می شود که تنها می تواند به صورت سیاه و سفید چاپ را انجام دهد. این مدل از کارتریج اچ پی یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین مدل های آن محسوب می شود. که توانایی چاپ تا 2500 کاغذ را دارد.

مزایای کارتریج:

1- کارتریج  مدل 15 توانایی بسیار زیادی برای چاپ دارد که بسیار مناسب برای سازمان ها و اشخاصی است که مقدار زیادی پرینت یا چاپ در طول زمان کم نیاز دارند.

2- این کارتریج بخاطر مخزن بزرگی که دارد دیرتر به پایان می رسد و در مدت طولانی تری نسبت به باقی کارتریج ها می توان از آن استفاده کرد.

3- کیفیت و سرعت این کارتریج فوق العاده می باشد و کاملا نیاز یک سیستم یا فروشگاه را می تواند برطرف کند.

4- این کارتریج توانایی شارژ تا 5 بار را دارد . در دفعات اولیه تقریبا کیفیتی مشابه بار اول خود دارد.

معایب کارتریج:

1- هزینه این کارتریج بخاطر مخزن بزرگی که دارد بسیار بالا می باشد.

2- برای مصارف شخصی و تعداد پایینی از چاپ مناسب نمی باشد.

3- بخاطر مقدار زیاد تونری که داخل مخزن آن است اگر به طور مرتب از آن استفاده نشود خشک می شود و کارتریج خراب می گردد.

4- این کارتریج تنها برای چاپ سیاه و سفید مناسب است و به هیچ عنوان نمی توان با آن چاپ رنگی گرفت.

برای خرید کارتریج اچ پی 15A کلیک کنید.

 

کارتریج hp 55A

 

این کارتریج لیزری می باشد. و توانایی چاپ سیاه و سفید دارد. این کارتریج یکی از پربازده ترین و قوی ترین کارتریج های برند اچ پی می باشد، چرا که توانایی چاپ روی 6000 برگ را دارد و همین مساله این کارتریج را یکی از بزرگ ترین مدل های کارتریج برند اچ پی کرده است.

مزایای کارتریج:

1- این کارتریج به لحاظ تعداد چاپ روی کاغذ بسیار کاربردی محسوب می شود. و در سازمان هایی که نیاز زیادی به چاپ و پرینت دارند حتما می تواند تا مدت ها نیاز آن ها را برطرف کند.

2- همچنین بخاطر توانایی تعداد بالایی از چاپ باعث می شود این کارتریج در زمان دیرتری نیاز به تعویض یا شارژ داشته باشد که این نیز در سازمانی پر مشغله مزیت بسیار خوبی محسوب می شود.

3- این کارتریج توانایی سازگاری با تعداد زیادی از دستگاه های پرینتر را دارد که این نیز مزیت بسیار مهمی محسوب می شود.

4- سرعت و کیفیت در این کارتریج بسیار بالاست و نیاز مشتری را در کمترین زمان برطرف می کند

5- این کارتریج توانایی شارژ تا 5 بار را نیز دارد. البته با هربار شارژ کردن کارتریج اندکی کیفیت و تعداد چاپی که می تواند انجام دهد پایین می آید.

معایب کارتریج:

1- هزینه  خرید این کارتریج بسیار بالا می باشد

2- به هیچ عنوان این کارتریج برای مصارف شخصی و خانگی مناسب نیست و فقط دور ریختن هزینه می باشد.

3-  این کارتریج نیاز به توجه و رسیدگی دارد تا ماندگاری بیشتری داشته باشد و بتوان در واقع با شارژ کردن متوالی از آن استفاده کرد.

4- این کارتریج برای چاپ تصویر و عکس رنگی مناسب نمی باشد.

برای خرید کارتریج اچ پی 55A کلیک کنید.

 

کارتریج hp 05A

آخرین کارتریجی که در این مقاله به آن می پردازیم یکی از با کیفیت ترین و پراستفاده ترین کارتریج های برند اچ پی محسوب می شود که در بازار ایران نیز بسیار خریداری می شود. این کارتریج لیزری می باشد و فقط چاپ را به صورت سیاه و سفید انجام می دهد. همچنینی این کارتریج توانایی چاپ تا 2300 برگ کاغذ را نیز دارد.

مزایای کارتریج:

1- بیشتر دستگاه پرینترهایی که توسط اداره جات و سازمان های متوسط خریداری شدند با این کارتریج سازگاری دارند و عموما مشتری این کارتریج می باشند.

2- این کارتریج با تعداد بالایی از دستگاه های پرینتر سازگاری دارد.

3- تعداد چاپ این دستگاه بسیار معقول و مناسب است. و عموما نسبت مناسبی برای اداره جات و سازمان ها می باشد

4- کیفیت این کارتریج بسیار بالا می باشد و عموما بخاطر کیفیت خوب معروف است. این کارتریج ها بسیار برای دستگاه هایی که با سرعت بالا چاپ را انجام می دهند مناسب می باشد.

5- هزینه خرید این کارتریج با توجه به عملکردش بسیار مناسب می باشد.

معایب کارتریج:

1- این تعداد از چاپ برای مصارف شخصی و خانگی مناسب نیست.

2- این کارتریج برای چاپ و پرینت عکس و تصاویر رنگی مناسب نیست

3- در صورت استفاده نادرست و مصرف کم از کارتریج ممکن است تونر داخل کارتریج آسیب ببیند و غیر قابل استفاده شود.

برای خرید کارتریج اچ پی 05A کلیک کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.