معرفی کارتریج hp مدل 207A و مشخصات کامل محصول

ادمین سایت 1401/11/30
کارتریج hp مدل 207A

معرفی کارتریج hp مدل 207A

 

پرینترها و چاپگرهای اچ پی، از بهترین و با کیفیت ترین پرینترهای بازار چه در داخل ایران و چه در بازار جهانی چاپ محسوب می‌شوند. پرینتر‌های اچ پی قابلیت چاپ اسناد و مدارک شما را با بهترین سرعت و کیفیت دارند. در واقع این محصولات به سختی در بازار، رقیبی در حدو اندازه‌ی خود دارند. می‌شود گفت تنها برندی که امکان رقابت با برند اچ پی در زمینه چاپگر و کارتریج را دارد کانن و سامسونگ هستند. این نوع پرینترها در صنعت چاپ به دلیل دوام بالای پرینتر، کم  بودن هزینه‌های نگه داری پرینتر و قابلیت شارژ مجدد بسیار بین مخاطبان این صنعت محبوب هستند.

مزایای کارتریج hp

 

کارتریج‌های پرینترهای اچ پی امکان شارژ مجدد را دارند و برخلاف محصولات کمپانی‌های رقیب خود با شارژ مجدد، کاتریج‌های اچ پی همچنان کیفیت بالایی را در چاپ ارائه می‌دهند و به دوام پرینتر نیز آسیب خاصی نمی‌رسانند. در واقع شارژ مجدد کارتریج تقریبا همسان با خرید کارتریج جدید برای دستگاه پرینتر اچ پی است و این برای مشتری بسیار نکته‌ی مهمی می‌باشد چرا که به لحاظ هزینه‌ای خرید کارتریج جدید گران‌تر از شارژ کردن مجدد کاتریج است. شارژ کارتریج ، چاپ با کیفیتی را به مشتری ارائه می‌دهد و بخشی از نگرانی‌های او را حل و فصل می‌کند.

چیپست کنتور انداز:

چیپست‌های کنتور اندازی که برای این کارتریج‌ها طراحی شده است  نسبت به نسل‌های قبلی کارتریج‌ها دقیق ترو کارآمدتر شده است. این چیپست ها نشان می‌دهند که جوهر و تونر داخل کارتریج در چه اندازه ای قرار دارد. و در نسل جدید کارتریج‌ها آلارمی روی کارتریج اچ پی طراحی شده که نشان می‌دهد تونر داخل کارتریج در حال پایان یافتن است. و در واقع گزارشی  با دقت بالا تر به خریدار می‌دهد که در آن سطح تونر، تعداد صفحاتی که چاپ شدند، وضعیت درام، درام کیت و … را برای خریدار مشخص می‌کنند.

پک شارژ کارتریج:

برای شارژ مجدد کارتریج، برند اچ پی پکیج های متفاوتی را هم به مشتری خود ارائه داده است. در این پکیج‌ها به نسبت پرینتر و خواسته‌ی مشتری، قدرت انتخاب وجود دارد. برای پرینت‌های رنگی و سیاه سفید هر کدام پکیج متفاوتی عرضه می‌شود که مشتری با توجه به نیاز خود آن را دریافت می‌کند.

محصول پیشنهادی : کارتریج اچ پی 83A

مشخصات کارتریج hp مدل 207A

حال که توضیح دادیم کارتریج‌های برند اچ پی چه ویزگی‌هایی دارند و در واقع در بازار نیز بسیار محبوب هستند می‌خواهیم کارتریجی از این برند را معرفی کنیم که بسیار محبوب می‌باشد و یکی از پرفروش ترین‌های این برند محسوب می‌شود.

1- کارتریج hp مدل 207A که به صورت لیزری و رنگی در بازار ارائه می‌شود، مناسب پرینترهایی است که قابلیت چاپ و پرینت رنگی را دارند. این نوع پرینترها هم مناسب چاپ سیاه سفید می‌باشند هم چاپ رنگی. عموما کسانی که این نوع پرینتر و کارتریج را انتخاب می‌کنند برای چاپ و پرینت عکس و تصویرهای باکیفیت به سراغ این محصولات آمده اند. این کارتریج در محفظه‌ی استوانه‌ای خود چهار رنگ را دارد. مشکی، فرمز، آبی و زرد. و به همین دلیل پرینت‌های با کیفیتی را می‌شود از این نوع کارتریج انتظار داشت. هر کدام از این رنگ‌ها در این نوع کارتریج کدهای مخصوص خود را دارد. و مناسب با کد مخصوص خود به فروش می‌رسند.

2-این نوع کارتریج قابلیت پرینت و چاپ کاغذ را برای پرینت سیاه و سفید تا 1350 و برای پرینت و چاپ رنگی تا 1250 برگ را دارد. این عدد نسبت به کارتریج‌های اچ پی، عدد مناسبی قلمداد می شود و به تعداد ذکر شده پرینت با کیفیت به خریدار خود ارائه می‌دهد.

3-  کارتریج‌های برند اچ پی مناسب با پرینترها و چاپگرهای موجود خود برند اچ پی می‌باشند و به هیچ عنوان مناسب برای باقی پرینترهای موجود در بازار نیستند. هر کدام از کارتریج‌های ارائه شده  توسط برند اچ پی مناسب چند نوع از پرینترهای خود این برند هستند و حتی  هر کارتریجی برای هر پرینتر اچ پی مناسب نیست و استفاده از آن ممکن است اخلال در روند پرینت و خرابی پرینتر را به همراه داشته باشد کارتریج hp مدل 207A مناسب موارد زیر از پرینتر برند اچ پی می‌باشد

M255nw -M255dw – M282nw  – M283fdn –  M283fdw

نکته: بعضی از پرینترهای دیگر برند اچ پی نیز ممکن است با این کارتریج سازگاری داشته باشند حتما قبل از خرید با فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید در ارتباط با پرینتری که خریداری کرده اید مشورت کنید.

4- این کارتریج به دو صورت اورجینال و غیر اورجینال در بازار موجود می‌باشد. کارتریج از آن دست محصولاتی است که در چند کیفیت متفاوت در بازار موجود می‌باشد و با قیمت‌های مختلف هر فروشگاهی اورجینال و غیر اورجینال این نوع کارتریج‌ها را به فروش می رساند.  ممکن است بخاطر شباهت بالای این محصولات، بعضی از فروشگاه‌ها کارتریج غیر اورجینال را به جای اورجینال بفروشند. پس توجه به نشانه هایی که کارتریج اصل  را نسبت به غیر اصل قابل تشخیص می‌کند بسیار در هنگام خرید مهم می‌باشد.حتما برای خرید کارتریج به فروشگاه‌های معتبر مانند ایران کالا پرینتر رجوع کنید. گاهی اوقات تشخیص کارتریج اصل و غیر اصل بسیار سخت می‌باشد.

محصول پیشنهادی : کارتریج اچ پی 90A

کارتریج hp مدل 207A را از کجا تهیه کنیم ؟

فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبری وجود دارند تا این محصول را به شما در کیفیت‌ها و انواع مختلف ارائه دهند. کافی است برای انتخاب به تجارب آن‌ها و نظرات مشتریان و سابقه‌ی کاری این سازمان‌ها توجه کنید یکی از این سازمان‌ها ایران کالا پرینتر می‌باشد که تخصصی پرینتر و کارتریج را به فروش می‌رساند. ایران کالا پرینتر این کارتریج را با هر چهار کد رنگی در دو نوع

در فروشگاه خود موجود دارد. با توجه به هزینه‌ای که برای کارتریج خود در نظر دارید می‌توانید یکی از این B و گریدAگرید

دو نوع محصول را از فروشگاه خریداری کنید. پیشنهاد می‌شود که گزینه‌ی اورجینال را برای پرینتر خود انتخاب کنید. با انتخاب  ریسک کمتری کرده اید. محصولی اورجینال خریداری کردید و کیفیت چاپ و پرینت خود را نیز در حد بالا نگه داشته اید.Aگرید

در عین حال خریداری کارتریج hp اصل مخصوصا در برند اچ پی که هزینه‌ی پرداختی شما برای خرید پرینتر بسیار بالاست. هزینه‌های جانبی آن را پایین می آورد و پرینتر شما به هیچ عنوان بخاطر کارتریجی با کیفیتی پایین آسیب نمی‌بیند.

کارشناسان و متخصصان ایران کالا پرینتر در کنار شما هستند تا بهترین کارتریج را برای پرینتر خود انتخاب کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.