معرفی کارتریج canon مدل 737 و نحوه خرید آن

ادمین سایت 1401/12/12
کارتریج canon مدل 737

کارتریج canon مدل 737

برای اینکه به معرفی یکی از محبوب ترین کارتریج های غول برند پرینتر و کارتریج در بازار بپردازیم لازم است که در این مقاله ابتدا تعریف مشخصی از کارتریج ارائه دهیم. کارتریج، اصلی ترین عضو یک پرینتر می باشد. در واقع پرینترها بدون کارتریج به هیچ عنوان نمی توانند عملیات چاپ را انجام دهند. پس مهم ترین بازوی یک پرینتر کارتریج آن می باشد. در واقع پرینتر یا چاپگر به وسیله‌ی کارتریج می تواند چاپ را انجام دهد. چرا که کارتریج مخزن یا استوانه ای است که محل نگه داری تونر یا جوهر لازم برای چاپ می باشد. کارتریج ها انواع مختلفی دارند. تونر یا جوهر داخل کارتریج می تواند فقط در رنگ مشکی باشد یا می تواند چهار رنگ اصلی چاپ را داشته باشد و به اصطلاح چاپ رنگی یا سیاه و سفید را برای شما انجام دهد. در هنگام خرید پرینتر کارتریج اصل همراه با پرینتر و وسایل جانبی به شما داده می شود. اما عمر کارتریج ها زیاد نیست و بعد از تمام شدن مخزن آن باید به سرعت تعویض یا شارژ شوند. در نتیجه کارتریج ها با توجه به تعداد چاپی که می توانند انجام دهند و در هنگام خرید شما از آن مطلع هستید عمر خواهند کرد. نصب و شارژ کارتریج کار سختی نمی باشد و در بیشتر برندها این نصب یا شارژ به وسیله‌ی خود مشتری در خانه یا محل کار صورت می گیرد. برند کانون یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای بازار چه ایران و چه در دنیا می باشد که به کیفیت و ماندگاری محصول معروف می باشد. در نتیجه کارتریج های این برند نیز کیفیت بسیار زیادی را برای مشتری و مخاطب ایجاد می کنند. قیمت محصولات این برند در مقایسه با رقیبان دیگر بالا محسوب می شود.و همیشه یکی از گزینه های خرید ، کارتریج canon مدل 737 در لیست مشتریان محسوب می شود.

کارتریج کانن مناسب چه پرینتری می باشد

کارتریج های برند کانن تنها مناسب پرینترهای تولید شده در این برند می باشد. در واقع تمام برندهایی که پرینتر تولید می کنند برای پرینترهای تولید شده در سازمان خود کارتریج های مخصوصی نیز تولید می کنند. در نتیجه به هیچ عنوان نمی توان از کارتریج برند دیگری روی پرینتر متفاوتی استفاده کرد. پس کارتریج کانون فقط مناسب پرینترها و چاپگرهایی است که این برند تولید می کند. برای محصولاتی که برند کانون تولید می کند و سری های مختلف پرینتری که وجود دارد. هر سری پرینتر کارتریج مخصوص خود را دارد. یعنی هر کاتریج کانونی را نمی توان به هر پرینتر کانون نصب کرد. و هر کدام متناسب با پرینترهای مخصوصی طراحی و تولید می شوند. همانطور که در پاراگراف های پیشین گفته شد خیلی از کارتریج ها فقط مناسب چاپ سیاه و سفید می باشند و خیلی از کارتریج های دیگر مناسب چاپ رنگی. در نتیجه بسته به خواسته مشتری و نوع پرینتر می توان کارتریج مناسب را به راحتی انتخاب کرد. در زمانی که مخزن کارتریج به پایان می رسد و المنت روی پرینتر علامت می دهد که کارتریج رو به پایان است وقت آن فرا می رسد که برای خرید یا شارژ کارتریج قدم برداشت و با این اطلاعات به سادگی می توان فهمید که چه کارتریجی مناسب  پرینتر یا چاپگر می باشد.

کارتریج canon مدل 737 چیست؟

در قسمت بالا توضیح دادیم که کارتریج چیست و چه نقشی در پرینتر یا چاپگر ایفا می کند. و کاتریج کانون مناسب چه نوع پرینتری می باشد. حالا نوبت به معرفی یکی از محبوب ترین کارتریج های کانون رسیده است. کارتریج canon مدل 737 که در بازار با کد 137 هم شناخته می شود از پر ظرفیت ترین کارتریج های برند کانون محسسوب می شود. کارتریج کانن مدل 737 کارتریجی مخصوص چاپ سیاه و سفید محسوب می شود که از عهده‌ی چاپ اسناد دفتری و تمام چاپ های سیاه و سفید اداری یا خانگی بر می آید. به نوعی این کارتریج لیزری مشکی محسوب می شود. این کارتریج توانایی پرینت یا چاپ تا 2400 برگ را دارد. این عدد برای چاپ عدد بسیار خوبی محسوب می شود. و همانطور که در بالا گفتیم ظرفیت بسیار خوبی برای چاپ دارد. این کارتریج مناسب برای اداره جات و سازمان هایی می باشد که چاپ بسیار بالایی در مجموعه خود دارند. و برای مصارف خانگی کارتریج مناسبی نمی باشد. این کارتریج توانایی چاپ رنگی ندارد. نصب این کارتریج روی پرینتر و چاپگر بسیار ساده می باشد. خریداران می توانند به سادگی این کارتریج را در محل کار یا در منزل خود نصب یا شارژ کنند. این کارتریج کانن قابلیت شارژ مجدد دارد. اما پیشنهاد می شود که در هنگام پایان یافتن شارژ کارتریج با کارتریجی جدید تعویض شود. چرا که حتی در برند معتبری مانند کانون هنگام شارژ مجدد کانن ممکن است کیفیت آن نسبت به کارتریج جدید پایین بیاید. در نتیجه بهتر است که با افزایش بودجه، کارتریج جدید خریداری شود تا هم کیفیت بالا بماند و هم آسیب کمتری به پرینتر یا چاپگر وارد شود و ماندگاری آن افزایش پیدا کند. در هر صورت اگر مجبور به شارژ مجدد کاتریج هستید تا دوباره برای شارژ اقدام کنید و نهایت تلاشتان را بکنید که از بار سوم کارتریج جدیدی خریداری کنید تا رضایت از کیفیت چاپ داشته باشید.

 

کارتریج کانون مدل 737 با چه دستگاه‌های پرینتری سازگاری دارد؟

MF244dw – MF 237w – mf233w – MF212w – MF216w – MF212w – MF216n – MF224dn

حتما در نظر داشته باشید که خرید کارتریج کانن مدل 737 فقط تنها با این دستگاه های پرینتر سازگاری دارند و به پرینترهای دیگر تولید شده در برند کانون سازگاری ندارند و استفاده از این کارتریج در پرینترهای دیگر موجب می شود که هم پرینتر آسیب ببیند و هم کارتریج. با توجه به قیمت بالای این برند این ریسک کاملا به ضرر خریدار خواهد بود.

نحوه خرید کارتریج canon مدل 737

ایران کالا پرینتر مرجع تخصصی فروش کارتریج و شارژ کارتریج می باشد که به صورت اختصاصی این خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. مشاوران و کارشناسان ایران کالا پرینتر در کنار مشتریان خود خواهند بود تا بهترین انتخاب را در خرید کارتریج داشته باشند. همچنین این مجموعه گارانتی بی قید و شرطی را برای مشتریان خود قررار داده است تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهند. این روزها خرید و فروش کارتریج فیک بسیار زیاد شده است و بسیاری از افراد از مشتریان خود سو استفاده می کنند. با توجه به شباهت بالای کارتریج ها به جای کارتریج اصل کارتریجی فیک را به مشتریان خود می فروشند و هزینه‌ی کارتریج اصل را دریافت می کنند. در نتیجه خرید از مرکزی معتبر مانند ایران کالا پرینتر می تواند کاملا اطمینان بالایی برای مشتری ایجاد کند و نگرانی مخاطبان را کاملا برطرف کند. شما همین الان می توانید برای خرید کارتریج مد نظر خود اقدام کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.