مزایا و مشخصات کامل محصول کارتریج hp مدل 30A

ادمین سایت 1401/10/07

معرفی کارتریج hp مدل 30A

با کارتریج تونر مشکی HP 30A (CF230A) پرینتر اداره و محیط تجاری خود را پرکار نگه دارید . این محصول قابل اعتماد است و برای حداکثر کارایی با سرعت بالا چاپ طراحی شده .همچنین دارای فناوری JetIntelligence است که در هر زمان اوج عملکرد را به شما می دهد و از چاپگر و داده های شما محافظت می کند .این کارتریج تونر اصلی HP LaserJet 30A برای چاپ اسناد با کیفیت بالا در خانه یا دفتر عالی است. این محصول سازگار با طیف وسیعی از چاپگرهای HP است.در ادامه مشخصات کارتریج hp مدل 30A را بیان خواهیم کردیم.

مشخصات کارتریج HP 30A

نام تجاری :   HP

SKU : CF230A

نوع محصول :  تونر

رنگ : مشکی

ظرفیت چاپ صفحه : 1600 صفحه

 

بازده صفحه HP 30A (CF230A)

کارتریج تونر لیزر سیاه HP 30A CF230A تا 1600 صفحه (بر اساس استاندارد ISO/IEC 19752) تولید می کند. بازده واقعی به میزان قابل توجهی بر اساس محتوای صفحات چاپ شده و سایر عوامل متفاوت است، اما به طور متوسط ​​می توانید 1600 صفحه را چاپ کنید.

این کارتریج, نیاز به تعویض مکرر تونر کارتریج ندارد. با این تونر HP OEM 30A مشکی ، اسناد را با سرعت بالا چاپ کنید.

 

سازگاری HP 30A (CF230A)

این کارتریج تونر لیزری مشکی HP 30A (CF230A) برای کار با چاپگرهای زیر طراحی شده است:

HP LaserJet Pro M203dn

HP LaserJet Pro M203dw

HP LaserJet Pro MFP M227d

HP LaserJet Pro MFP M227fdn

HP LaserJet Pro MFP M227fdw

HP LaserJet Pro MFP M227sdn

کیفیت HP 30A مشکی (CF230A).

کارتریج تونر لیزری HP 30A (CF230A) اورجینال/OEM به معنای متن و گرافیک واضح در هر بار چاپ است!

 

مزایای کارتریج hp مدل 30A

چاپ با کیفیت

متن پررنگ و واضح

گرافیک حرفه ای

چاپ سریع و مطمئن بدون تاثیر بر کیفیت

بازده صفحه بالاتر

عملکرد ثابتی که چاپگر اصلی شما برای آن ساخته شده است

ایمن برای چاپگر شما

کمک به حفاظت از محیط زیست

 

مزایای دیگر استفاده از این تونر کارتریج اچ پی 30A

  1. چاپ قابل اعتماد – چاپ یکنواخت و درجه یک داشته باشید و از مشکلات رایج با کارتریج hp جلوگیری کنید. گرافیک واضح، چاپ واضح و سرعت بالا در هر زمان.
  2. سرعت بالا – چاپ با سرعت بالا را بدون کاهش کیفیت دریافت کنید. این کارتریج تونر اصلی HP برای چاپ سریع و مطمئن طراحی شده است.
  3. سازگار با محیط زیست – از کارتریج های تونر HP اصلی برای کاهش اثرات زیست محیطی استفاده کنید. کارتریج های تونر اصلی HP قابل بازیافت هستند و به حفظ منابع کمک می کنند.
  4. برای کیفیت هوای داخل خانه ضرری ندارد – با دانستن اینکه این کارتریج تونر اصلی HP برای جلوگیری از انتشار مواد شیمیایی بالقوه خطرناک طراحی شده است و برای کیفیت هوای اداری مضر نیست، خیالتان راحت باشد.
  5. حفاظت از چاپگر و داده – از چاپگر HP خود با کارتریج های تونر HP که برای کار ایمن با چاپگر شما طراحی شده اند محافظت کنید. با این کارتریج تونر HP از آسیب به دستگاه خود یا از دست دادن داده ها جلوگیری کنید.
  6. کیفیت معتبر HP – چاپگرهای HP برای ارائه بهترین عملکرد ممکن به کارتریج های اصلی HP نیاز دارند. برای نتایج با کیفیت ثابت به HP تکیه کنید. این کارتریج تونر یک محصول اصلی HP است و به طور خاص برای چاپگر HP شما طراحی شده است تا بهترین تجربه چاپ ممکن را ارائه دهد.
  7. بالا ترین ارزش – با این کارتریج تونر اصلی HP بهترین ارزش را در قبال پول خود دریافت کنید. صفحات بیشتری نسبت به قبل چاپ کنید و از نتایج با کیفیت ثابت لذت ببرید.

 

اطلاعات اضافی درباره HP 30A (CF230A)

سازنده: Hewlett-Packard (HP)

نوع چاپگر: پرینتر لیزری

محدوده دمای کارکرد: (15 تا 32.5 درجه سانتیگراد)

محدوده رطوبت عملیاتی: 20 تا 80 درصد RH

محدوده دمای ذخیره سازی: (20- تا 40 درجه سانتیگراد)

محدوده رطوبت ذخیره سازی: 0 تا 95٪ RH

ظرفیت: استاندارد

محتوای بازیافتی پس از مصرف: 0

کل محتوای بازیافتی: 1%

 

کارتریج های تونر HP اصلی توسط شرکت مستقل SpencerLab آزمایش شدند. مطالعه قابلیت اطمینان تک رنگ SpencerLab و مطالعه قابلیت اطمینان رنگ SpencerLab هر دو توسط HP سفارش داده شده اند.

مطالعه رنگ کارتریج های اصلی HP را با شش کارتریج غیر برند HP مقایسه کرد. این مطالعه تک رنگ کارتریج های تونر مشکی اصلی HP را با هفت کارتریج غیر برند HP مقایسه کرد.

این مطالعه نشان داد که 98٪ از کارتریج‌های تونر غیر OEM دارای نوعی مشکل قابلیت اطمینان هستند، مانند کیفیت چاپ پایین، خرابی زودهنگام، یا مرگ در هنگام رسیدن.

 

اچ پی اورجینال یعنی امنیت کارتریج بالا

تمام کارتریج های اورجینال HP شامل تراشه های مقاوم در برابر دستکاری، بسته بندی و سیستم عامل هستند.چاپگر HP LaserJet مدل 200 و بالاتر شامل سیستم عامل FutureSmart 4.5 یا بالاتر است. این فناوری امنیتی را می‌توان در تمام تونر، جوهر و کارتریج‌های PageWide HP که برای این ماشین‌ها تولید می‌شوند، به‌جز کارتریج‌های هد چاپ یکپارچه HP یافت.

چاپ لیزری یکی از کم مصرف ترین انواع چاپ دیجیتال تا به امروز است.این فناوری از مجموعه ای از سیلندرها و قدرت بارهای مثبت و منفی برای انتقال ذرات تونر پودری به کاغذ استفاده می کند. سپس تونر گرم شده و به کاغذ ذوب می شود.تونر کارتریج HP 30A بخشی از سری JetIntelligence است – دارای چند ویژگی هوشمند است که باعث می شود آن را مقرون به صرفه تر، چاپ های واضح تر، و استفاده و نصب را آسان تر کند.

 

تکنولوژی این کارتریج شامل:

فرمول های تونر اختصاصی برای این  محصول , غنی از کارتریج hp اصلی است که هرگز گرفتگی یا کثیف نمی شود.

فن آوری حداکثر ساز صفحه برای چاپ با بازده بالا حتی با کارتریج های فشرده .

فناوری گیج چاپ که تمام اطلاعات مورد نیاز برای ردیابی سلامت و چرخه عمر تونر و همچنین میزان تونر باقیمانده را در اختیار شما قرار می دهد.

برداشتن مهر و موم خودکار برای تعویض آسان تر کارتریج و حمل و نقل ایمن تر

 

چه چیز موضوعی CF230A HP 30A را دوستدار محیط زیست می کند؟

HP متعهد به شیوه های تجاری سبز است. تمام کارتریج‌های تونر اچ‌ پی اورجینال تولید شده در سال‌های اخیر بیشتر از رقبا دوستدار محیط زیست هستند.

تا سال 2022، هیولت پاکارد بیش از 4.9 میلیارد کارتریج چاپگر را از طریق برنامه بازیافت خود بازیافت کرده است. علاوه بر این، این شرکت 4.7 میلیارد بطری پلاستیکی و 114 میلیون آویز پلاستیکی را از محل دفن زباله دور نگه داشت.

HP از مواد بازیافتی برای تولید جوهر و کارتریج های تونر جدید استفاده کرد. مدل تولید آنها را به یکی از پیشتازان صنعت در زمینه تلاش های زیست محیطی تبدیل می کند.

در واقع، 100٪ کارتریج های HP LaserJet از 75٪ محتوای بازیافت شده، ساخته شده اند. علاوه بر این، بسته بندی این کارتریج تونر از 81 درصد مواد بازیافتی تشکیل شده است.

این کارتریج تونر با بازده استاندارد برای یک فناوری کارآمد از نظر مواد طراحی شده است . بازده تونر HP 30A تقریباً 1600 صفحه در هر کارتریج است که خروجی نسبتاً کارآمدی است.

در مقایسه با سایر کارتریج‌های چاپگر لیزری، فناوری HP 30A میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را تا حد زیادی کاهش داده است. این باعث می شود فضای اداری مجهز به چاپگرهای لیزری HP کمتر با ترکیبات آلی فرار آلوده شود.

علاوه بر این، کارتریج های تونر اصل معمولاً نقطه ذوب پایین تری دارند. به این ترتیب، چاپگر شما از گرمای کمتری برای ذوب ذرات تونر در کاغذ استفاده می کند و باعث می شود چاپ با کیفیت انرژی کمتری مصرف کند.برای تهیه این محصول می توانید از فروشگاه اینترنتی کارتریج اقدام کنید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.