معرفی کارتریج Sumsung مدل 101S و بررسی مشخصات محصول

ادمین سایت 1401/11/26
کارتریج Sumsung مدل 101S

معرفی کارتریج Sumsung مدل 101S

برند SUMSUNG ،برندی محبوب و پرفروش در بازار ایران و دنیا محسوب می‌شود. در کنار برندهای دیگری که در این حوزه فعال هستند مانند HP و CANON در این صنعت حضور فعالانه و موثری دارد و جز غول‌های بازار پرینت محسوب می‌شوند. این برند به تازگی در ایران در حوزه‌ی پرینتر و اجزای آن، مانند کارتریج ، شروع به فعالیت کرده است. برند سامسونگ  پرینترهای خود را هم به صورت رنگی و هم سیاه سفید تولید می‌کند؛ تا مشتری متناسب با نیاز خود خرید را انجام دهد. کیفیت این محصول با توجه به دیگر شاخه‌هایی که برند سامسونگ در آن فعالیت می‌کند بسیار بالاست و عموما مشتری را از انتخاب برند راضی نگه می‌دارد. پرینترهایی که برند سامسونگ تولید می‌کند قیمت‌های مناسبی دارند و در کنار آن کیفیت آن نیز بالاست. محصولات سامسونگ هم به صورت فیک و هم اورجینال در بازار وجود دارند. هنگام خرید کارتریج Sumsung مدل 101S حتما باید به لیبل‌هایی که برای تشخیص اصل بودن یا فیک بودن روی پرینتر و کارتریج  درج شده است باید دقت کرد.

 

مشخصات کارتریج Sumsung مدل 101S

کارتریج‌ سامسونگ 101S در بازار ایران بسیار محبوب می‌باشند. این کارتریج‌ها که متناسب با  پرینترهای خود برند سامسونگ تولید شده‌اند از اماکانات هر سازمان و شرکت و دفتری می‌توانند باشند. همانطور که می‌دانید کارتریج مهم‌ترین عضو هر پرینتری می‌باشد و بدون کارتریج پرینتر غیرقابل استفاده می‌باشد. کارتریج مانند منبعی عمل می‌کند که تونر یا جوهر را داخل خود نگه می‌دارد و دستگاه پرینتر به وسیله‌ی آن عملیات چاپ را انجام می‌دهد.

کارتریج 101S یکی از پرطرفدارترین کارتریج‌های سری جدید سامسونگ در بازار ایران می‌باشد. سامسونگ برندی است که به صورت جداگانه هم پرینتر رنگی و هم سیاه سفید را به بازار عرضه می‌کند. اما کارتریجی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، توانایی پرینت فقط برای رنگ مشکی را دارد. و در واقع اگر فکر می‌کنید نیاز به پرینتری رنگی دارید، می‌توانید محصولات دیگر این برند را نگاه کنید و از بین آن‌ها انتخاب کنید. اما اگر پرینت شما رنگی نیست و فقط پرینت سیاه سفید با کیفیت و قیمت مناسب میخواهید SUMSUNG 101S بهترین انتخاب برای شماست. در محفظه‌ی استوانه‌ای کاتریج سامسونگ، فقط از رنگ مشکی استفاده شده است. با کیفیت متناسب و خوب برای شما این کارتریج توانایی چاپ خوبی دارد و تقریبا به طور متوسط می‌تواند 1500 برگ ‌A4 چاپ کند. قیمت این کارتریج نسبت به محصولات مشابه این کارتریج در بازار بسیار مناسب می‌باشد. و کارایی آن علاوه بر شرکت‌ها و ادارات برای مصرف شخصی نیز مناسب است. خیلی از افراد در خانه‌های خود از این نوع کارتریج و پرینتر مخصوص استفاده می‌کنند. این کارتریج بخاطر اینکه در پرینترهای زیادی از برند سامسونگ  امکان استفاده دارد بسیار در بین مشتری‌ها و مخاطبان این حوزه محبوب است. و یکی از پرفروش‌ترین کارتریج‌ها در بازار محسوب می‌شود.

کارتریج Sumsung مدل 101S با چه پرینترهایی سازگار است؟

این مدل از کارتریج برند سامسونگ با خیلی از پرینترهایی که سامسونگ تولید کرده است سازگار است. چند مدل از پرینترها را به شما معرفی می‌کنیم که با توجه به پرینتر خود، کارتریج مخصوص برای آن را انتخاب کنید.

پرینترهای سازگار:

 Samsung ML-2161 – 2166w – 2160 – 2165 – 2165w –  SCX-3401 – 3401FH –

  3406W – 3406HW – SCX-3405FW – SCX-3400 3405 – 3405F – 3405W –

3405FW – 3407 – SF-761 – 761P – 760P

 

تعویض کارتریج چگونه انجام می‌شود؟

 

وقتی برای خرید پرینتر اقدام می‌کنید، این پرینتر می‌تواند با نگهداری مناسب سال‌ها عمر کند و کار شما را انجام دهد. اما پرینتر به تنهایی کارکردی ندارد و نیاز به قطعه‌ای دارد تا بتواند عملیات چاپ را به پایان برساند. آن قطعه کارتریج است. کارتریج برخلاف پرینتر عمر زیادی ندارد و با تمام شدن جوهر و تونر در مخزن استوانه‌ای، اگر به موقع تعویض یا شارژ نشود، پرینتر شما آسیب می‌بیند. پس از اینکه کارتریج را خریداری کردیم و بر اساس مقدار چاپی که در ابتدای خرید از اطلاعات نوشته شده در مشخصات کارتریج فهمیدید که چه مقدار این کارتریج توانایی چاپ دارد، حواستان هست تا با نزدیک شدن به مقدار مشخص شده‌ی چاپ، زمان تعویض کارتریج فرا رسیده است. مثلا این نوع کارتریجی که در اینجا از آن صحبت کردیم حدودا توانایی چاپ 1500 کاغذ را دارد. و باید بدانیم که بیشتر از این مقدار چاپ کردن با این کارتریج ممکن است به پرینتر آسیب برساند. پس سریعا برای شارژ کاتریج اقدام کنید. غیر از این وقتی کاتریج، جوهر و تونر داخل آن تمام می‌شود، چاپ‌های شما کم‌رنگ و ناخوانا می‌شود. این از علامت‌های دیگریست که می‌توانیم بفهمیم کارتریج دیگر کاربردی ندارد و استفاده‌ی بیشتر از آن ممکن است به پرینتر آسیب برساند و مجبور شوید همراه با کارتریج پرینتر خود را هم تغییر دهید. که اتفاق ناخوشایندی است.

چرا پیشنهاد می‌کنیم که خرید مجدد کارتریج از شارژ کردن آن بهتر است؟

کارتریجی که همراه با خرید پرینتر دریافت می‌کنید با کیفیت‌ ترین چاپ را برای شما انجام می‌دهد. و پس از آن نیز امکان شارژ مجدد کاتریجی که دریافت کردید، وجود دارد. اما کارتریجی که شارژ می‌شود، کیفیت چاپ شما را پایین می آورد و در عین حال ممکن است به دستگاه پرینتر شما هم به مرور زمان آسیب وارد کند. درست است که خرید مجدد کارتریج مناسب دستگاه، ممکن است هزینه‌ی بیشتری داشته باشد اما از استهلاک دستگاه پرینتر شما جلوگیری می‌کند و عمر آن را طولانی‌تر می‌کند. در عین حال که کیفیت چاپ شما هم حفظ شده است و مدام مجبور نمی‌شوید که مدارک، اسناد یا تصاویری که می‌خواهید چاپ کنید را داخل دستگاه بگذارید. کارتریج‌ها عموما قیمت مناسبی دارند و برای خرید آن‌ها به شما فشار مالی نمی‌آید و در نهایت خرید دستگاه پرینتر که ممکن است برای شما سنگین باشد را به تاخیر می‌اندازند.

چگونه کارتریج اچ پی مدل 101S را خریداری کنیم؟

کارتریج Sumsung مدل 101S یکی از بهترین و پرکاربردترین کارتریج‌های موجود در بازار است. اگر در خرید بین چند کارتریج که فقط امکان چاپ با رنگ سیاه را داشته باشند، شک دارید، به این کارتریج اعتماد کنید. این محصول نیاز شما را به بهترین شکل برطرف می‌کند و با دستگاه‌های پرینتر زیادی از برند سامسونگ هم‌خوانی دارد. در نتیجه همیشه می‌توانید در بازار به راحتی آن را پیدا کرده و خریداری کنید.ایران کالا پرینتر با یکی از فروشگاه‌هایی که این محصول را موجود دارند،است.این محصول به شما گارانتی اهدا می‌کند، که ضمانتی بی قید دارد. اگر مایل به خرید هستید همین الان می‌توانید اقدام کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.