کارتریج اچ پی مدل 64A

0
از 0 رای

0دیدگاه

پاک کردن
شناسه محصول: نامعلوم
ویژگی های محصول
  • قیمت : گرید A, گرید B
ایران کالا پرینتر
ضمانت اصالت کالا
تمامی محصولات دارای گارانتی میباشند.
موجود در انبار
  • ارسال توسط ایران کالا پرینتر
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کارتریج اچ پی مدل 64A

✔ رنگ: مشکی

✔ پرینتر های سازگار:HP laserjet p4014 / p4014dn / p4014n / p4015dn / p4515x / p4515n / p4015tn

✔ دارای ضمانت و گارانتی بدون قید و شرط تعویض

✔ قابلیت تعویض: تعویض آسان در خانه یا اداره

✔ توان چاپ:   10000برگ

خرید بالای 1 میلیون تومان شامل ارسال رایگان می باشد.

به دلیل نوسانات قیمت ارز برای دریافت قیمت کارتریج اورجینال با شماره  09126001697  تماس حاصل فرمایید.

نمایش بیشتر - بستن

مشخصات کارتریج اچ پی 64A

کارتریج اچ پی 64A یکی از کارتریج‌ های محبوب برند اچ پی است. این کارتریج مشکی کیفیت بالایی دارد، کم مصرف است و قیمت آن مناسب است.پرینتر های کارتریج های 64 مدل HP laserjet p4014 / p4014dn / p4014n / p4015dn / p4515x / p4515n / p4015tn می باشند.این کارتریج کاملا مناسب دستگاه چاپگر شما است و با آن سازگاری دارد.این کارتریج اچ پی دارای ضمانت بدون قید و شرط تعویض است و قابلیت شارژ مجدد دارد.هر کارتریج ظرفیت مخصوص به خود را دارد و پس از مدتی محتویات آن به اتمام رسیده و نیاز به شارژ یا تعویض دارد. این کارتریج در هر دوره توانایی چاپ حدود ۹۰۰۰ برگ A4 را دارد.پس از اتمام تونر موجود در کارتریج هرچه سریع‌تر نسبت به شارژ آن اقدام کرده و این کار را به یک متخصص بسپارید.برای خرید کارتریج از طریق همین صفحه و بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام کنید.فروشگاه ایران کالا پرینتر یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه فروش پرینتر، فروش کارتریج ، سامسونگ، کانن و ارائه خدمات جانبی این محصولات فعالیت می‌کند.

کارتریج چیست؟

پرینتر ها در دو نوع جوهر افشان و لیزری در بازار موجود هستند. پرینتر های جوهر افشان با استفاده از جوهر و پرینتر های لیزری با استفاده از پودری به نام تونر کار می‌کنند.کارتریج‌ ها یکی از اجزای اصلی پرینتر هستند. این محفظه‌های استوانه‌ای شکل، تونر و جوهر مورد نیاز برای چاپ را در خود نگهداری می‌کنند. هر پرینتر، کارتریج مخصوص به خود را دارد.سازگاری پرینتر و کارتریج نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید. در این بخش به کارتریج‌ های برند اچ پی پرداختیم و کارتریج اچ پی مدل 64A را به شما معرفی کردیم.برای خرید و شارژ کارتریج از طریق همین صفحه اقدام کنید. می‌توانید سایر کارتریج‌ ها از دیگر برند های مطرح دنیا را نیز با مراجعه به صفحه اصلی مشاهده و بررسی کنید.

برند اچ پی یکی از برند های مطرح در زمینه تولید و فروش پرینتر های لیزری و جوهر افشان، فروش کارتریج و … است که طرفداران زیادی در دنیا دارد.محصولات این برند کیفیت بسیار خوبی دارند و کم مصرف هستند. برای مشاهده انواع پرینتر های اچ پی به صفحه اصلی سایت ایران کالا پرینتر مراجعه کنید.ما همواره در تلاش هستیم تا انواع محصولات و خدمات باکیفیت را به مشتریان خود ارائه دهیم.برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و یا با کارشناسان در این مجموعه تماس بگیرید.

توضیحات تکمیلی

کارتریج اچ پی مدل 64A
مشخصات دیگر
قیمت

گرید A, گرید B

امتیاز کاربران به:

کارتریج اچ پی مدل 64A (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مرتبط