آیا هنگام شارژ کارتریج پرینتر تقلب هم میشود؟

ادمین سایت 1401/04/13

آیا شما صاحب یک چاپگر جوهرافشان هستید؟ اگر این کار را انجام دهید، احتمالاً پول زیادی را برای خرید کارتریج چاپگر خرج خواهید کرد. جدیدترین مدل های چاپگر از همه برندهای برتر از کارتریج های جوهر چاپگر گران قیمت و پیچیده استفاده می کنند.

با یک حافظه  داخلی، کارتریج‌های جوهر چاپگر شما اکنون می‌توانند مصرف جوهر شما را کنترل کنند، مقدار جوهر باقی‌مانده را تخمین بزنند و بوق بزنند یا علائم هشداردهنده‌ای به شما بدهند تا به شما بگوید جوهر شما تقریبا تمام شده است.

خوب به نظر می رسد درست است؟

اما یک اشکال وجود دارد مسئله این است که تخمینی که اکثر کارتریج‌های جوهر چاپگر به شما می‌دهند نادرست است، به این معنا که حتی قبل از تمام شدن جوهر به شما می‌گویند که جوهر شما تمام شده است.

تنظیم مجدد حافظه روی کارتریج جوهر شما در واقع می تواند به شما امکان چاپ بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید را بدهد.اکثر مصرف کنندگان جوهر این را نمی دانند، اما شارژ کاتریج در واقع مانند پای آسان است، اگرچه بر اساس مارک چاپگر و مدل کارتریج شما متفاوت است.

هر کارتریج جوهر دارای یک برد مدار است (آن سیم های مسی که با هم ذوب شده اند). به بالای برد مدار نگاه کنید.

شما باید یک دکمه سوراخ کوچک را ببینید، یک دکمه فرورفته که می توان یک پین را از آن فشار داد.

اگر دارای مارک چاپگر متفاوتی هستید و کارتریج شما بسیار متفاوت به نظر می رسد، ممکن است لازم باشد با سازنده خود تماس بگیرید یا در وب جستجو کنید تا اطلاعاتی در مورد نحوه شارژ کارتریج خاص خود پیدا کنید.

حتی اگر کارتریج‌های جوهر OEM خالی خود را دوباره پر کنید، مهم است که حافظه روی کارتریج را بازنشانی کنید تا مطمئن شوید که بیشترین جوهر را از آن فشار می‌دهید. بازنشانی نیز مهم است زیرا اغلب اوقات ممکن است کارتریج جوهر خالی نشان داده شود، حتی اگر تا لبه با جوهر چاپگر پر شده باشد.

 

روشی برای پر کردن کارتریج جوهر

 

آیا می دانید که همیشه به شما گفته می شود باید از کارتریج جوهر اصلی استفاده کنید، در غیر این صورت چاپگر شما خراب می شود؟ آیا قبلاً این ایده را تأیید کرده اید؟آیا فکر می کنید چاپگر شما ارزان بود؟بله، دیگر نمی توانم با شما موافق باشم. اما من می خواهم یک واقعیت را به شما بگویم که شما در یک کلاهبرداری از طراحی ساخت برای شما افتاده اید. آنها چاپگر ارزان قیمت را برای شما عرضه می کنند،

اما گران ترین کارتریج های جوهر را به شما می دهند. هنگامی که تور ترحم را شروع کردید، باید پول بسیار بیشتری را برای تولید بارها و بارها پرداخت کنید.تبریک می گویم! شما فریب خورده اید.

حال باید برای رهایی از کلاهبرداری اقدام کنید.اکنون، من به شما دو راه برای محافظت از مزایای خود می گویم.ابتدا یاد بگیرید که چگونه کارتریج جوهر را دوباره پر کنید. اما شما باید ابزار زیادی را نیز آماده کنید در مرحله دوم، از کارتریج جوهر بازسازی شده استفاده کنید.

شما فقط به سرعت نصف قیمت اصلی نیاز دارید، اما می توانید از همان خدمات عالی لذت ببرید.اگر واقعاً می‌خواهید بیشترین سود را از کارتریج‌های جوهر خود ببرید، پیشنهاد می‌کنیم کارتریج‌های جوهر سازگار یا بازسازی‌شده را از تامین‌کننده مورد اعتماد خود مانند فروشگاه اینترنتی کارتریج خریداری کنید.

به این ترتیب می توانید 30٪ در جوهر صرفه جویی کنید.کارتریج های جوهر چاپگر هزینه ای مکرر هستند و در صورت خرید مارک دار ارزان نیستند.

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.