گارانتی کارتریج در ایران پاسخگو است یا خیر؟

ادمین سایت 1401/04/11

امروزه تشخیص کالای اصلی از تقلبی به دلیل کیفیتی که برخی از تقلیدها با آن انجام می شود، بسیار دشوار است، چیزی که در مورد مواد مصرفی چاپگر مانند کارتریج جوهر یا تونر در چاپگر صحبت می کنیم، حتی بیشتر صادق است. مورد لیزر است و استفاده از یک محصول تقلبی می تواند عواقب بسیار مضری برای دستگاه داشته باشد. بنابراین، در این مقاله سعی داریم به شما کمک کنیم تا مواد مصرفی اصلی را از تقلبی تشخیص دهید تا دچار تردید نشوید و در مورد گارانتی کارتریج بیشتر اطلاعات کسب کنید.هر جا که پولی برای ساختن وجود داشته باشد،

می‌توانیم یک محصول تقلبی پیدا کنیم، زیرا «شرکت‌های» خاصی وجود دارند که از نیت خوب مردم سود می‌برند، به‌خصوص اگر به دنبال پس‌اندازی هستند. در واقع مواد مصرفی چاپگر یکی از بازارهایی است که می توانیم بیشترین تقلبی ها را در آن پیدا کنیم و گاهی آنقدر خوش ساخت هستند که تشخیص یک محصول از کالای دیگر تقریبا غیرممکن است.

 

یک ماده مصرفی تقلبی را با یک مورد سازگار برای چاپگر خود اشتباه نگیرید

 

اول از همه باید یک نکته را در نظر گرفت و آن اینکه کارتریج یا تونر سازگار با تقلبی یکسان نیست. مواد مصرفی سازگار سعی نمی‌کنند کسی را فریب دهند و مستقیماً به شما بگویند که با چاپگرهای خاصی سازگار است، در حالی که موارد تقلبی حتی از بسته‌بندی محصولات اصلی، از جمله آرم‌های سازنده، تقلید می‌کنند تا آشکارا سعی در فریب کاربران  کنند. آنها به طور قابل توجهی گرانتر از موارد سازگار هستند).

یک تونر یا کارتریج سازگار معمولاً بدون هیچ مشکلی در چاپگر شما کار می کند، زیرا به طور خاص برای آن ساخته شده است. تفاوت این است که شاید تن رنگ با آنچه که در مواد مصرفی اصلی پیدا می کنید یکسان نباشد و دوام آن نیز معمولا کمتر است. با این حال، شما معمولاً با استفاده از این نوع مواد مصرفی مشکل کیفیت یا در خود چاپگر نخواهید داشت،

بنابراین می توانید هنگام استفاده از آنها با دانستن اینکه چه چیزی می خرید، آرامش نسبی داشته باشید.بنابراین، یک ماده مصرفی سازگار را که به همین صورت فروخته می شود و کسی را فریب نمی دهد اشتباه نگیرید (بله، باید از آنچه می خرید آگاه باشید زیرا به سختی مشابه اصلی خواهد بود) در حالی که یک محصول تقلبی سعی می کند همه چیز را تقلید کند. ممکن است به مواد مصرفی اصلی … تا زمانی که آن را در چاپگر خود نصب کنید و شگفتی های ناخوشایندی را که در داخل آن وجود دارد، پیدا کنید.

نحوه تشخیص مواد مصرفی اصلی از تقلبی

کارتریج های چاپگر تقلبی این روزها تجارت بزرگی هستند، و این برای مصرف کنندگان، یا حتی شکارچیان معامله، چیز خوبی نیست، به دو دلیل اصلی:

کیفیت تونر کارتریج یا جوهر به طور بالقوه آنقدر بد است که از نظر ارزش مانند خرید یک کارتریج نیمه خالی است.کیفیت پایین این کارتریج ها یا تونرهای تقلبی می تواند به چاپگر شما آسیب برساند یا فرسوده شود (به عنوان مثال، ترکیبات آلی فرار موجود در جوهر به تدریج هد چاپ داخلی را فرسایش می دهد).

برای تشخیص کارتریج یا تونر چاپگر تقلبی، قبل از خرید باید اقدامات احتیاطی خاصی را انجام دهید.

فروشگاه های مشکوک

از طریق جستجوی اینترنتی یا تبلیغات پولی در هر صفحه وب، ممکن است فروشندگان آنلاین را ببینید که به شما وعده خورشید و ماه را در مورد لوازم چاپگر می دهند. فقط به این دلیل که در اینترنت است، مانند اخبار جعلی، به این معنی نیست که به طور قانونی وجود دارد.

 

 

مراقب فروشگاه‌های آنلاین با منشأ مشکوک باشید، با وب‌سایت‌هایی که کاملاً قدیمی به نظر می‌رسند و با قیمت‌هایی که، همانطور که در ادامه خواهیم دید، به نظر خیلی خوب به نظر می‌رسند.با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید به همه فروشگاه های آنلاین بی اعتماد باشید. فروشگاه های معتبری که گارانتی شارژ کارتریج دارند خطری برای فروش محصولات تقلبی به شما ندارند، بنابراین به طور کلی می توانید به آنچه می خرید اعتماد کنید.

قیمت های مشکوک ارزان

فروش کارتریج و تونر چاپگر اصلی گران هستند. حقیقتش بسیار گران است، تا جایی که گاهی اوقات می توانند تقریباً به اندازه خود چاپگر هزینه داشته باشند. مطمئناً می‌توانید مواد مصرفی تقلبی را برای چاپگر خود شناسایی کنید، زیرا همانطور که قبلاً گفته‌ایم، قیمت‌ها برای واقعی بودن خیلی خوب هستند و مطمئناً درست نیستند.مراقب باشید، این بدان معنا نیست که نمی توانید تخفیف های خوبی پیدا کنید و مواد مصرفی اصلی را بسیار ارزان تر از حد معمول خریداری کنید، اما اگر چنین قیمت هایی را مشاهده کردید … مشکوک باشید.

بسته بندی مشکوک

جعل‌کنندگان تمایل دارند در بسته‌بندی محصول همان دقتی را که در خود جوهر انجام می‌دهند، انجام دهند: نه چندان. ما می دانیم که اکثر مردم به مارک کارتریج های چاپگر توجه زیادی نمی کنند (مطمئناً از جعبه خود عکس نمی گیرند تا در اینستاگرام به اشتراک بگذارند) اما تنها کاری که باید انجام دهید این است که لحظه ای را صرف بررسی بسته بندی کنید تا متوجه شوید. بیرون اینکه آیا محصول تقلبی است. اینها برخی از نشانه هایی است که باید به دنبال آنها باشید:

لوگوی نام تجاری محو شده.هیچ مهر و موم نوار زبانه ای روی سر جوهر وجود ندارد.آسیب قابل مشاهده به کارتریج: مهر و موم امنیتی آنطور که سازنده می گوید رفتار نمی کند (فروشندگان عمده چاپگرها در صفحات وب خود کمک می کنند تا ظاهر مهر و موم های امنیتی و همچنین بسته بندی واقعی را به طور کلی شناسایی کنند).هنگامی که کارتریج یا تونر را از جعبه آن خارج کردید، متوجه خواهید شد که وزن آن بسیار کم است، گویی از قبل شبیه پلاستیک بی کیفیت به نظر می رسد (و این به این دلیل است).حاوی دستورالعمل استفاده نیست.این محصول در یک جعبه خنثی یا سفید عرضه می شود که هیچ چیزی روی آن چاپ نشده است

اگر از یک ماده مصرفی تقلبی استفاده کنید، چاپگر چه مشکلاتی می تواند به شما بدهد؟

اولین علائمی که ممکن است متوجه شوید این است که خود چاپگر به شما می گوید که شما یک کارتریج یا تونر را وارد کرده اید که اصل نیست و شامل گارانتی کارتریج نمیشود، اما این بدیهی است که در مورد محصولات سازگاری نیز اتفاق می افتد که همانطور که توضیح دادیم به عنوان یک قانون کلی خطری ندارند. .مواد مصرفی تقلبی به سرعت علائم نقص را به شما نشان می دهند:

لکه های جوهر روی چاپ ،جوهر یا گرد و غبار از خود کارتریج یا تونر نشت می کند.رنگ های تحریف شده،متن با خطوط افقی. ممکن است محصولات شیمیایی موجود در جوهرها، در صورت بی کیفیت بودن، با هد چاپگر واکنش نشان داده و بیش از حد لازم فرسوده شود و باعث خراب شدن و به طور خلاصه، افت آن شود.پس تا بدین جا متوجه اهمیت گارانتی کارتریج شدیم و فهمیدم اگر از کارتریج تقلبی استفاده کنیم چه ضربه های سنگینی به پرینتر خواهد شد و باید خسارات زیادی پرداخت کنیم.

در ایران نیز بسیاری از شرکت ها هستند که گارانتی کارتریج ارایه میدهند اما لزوما این گارانتی اصلی نیست و به صورت تقلبی ارایه میشود، خبر خوب اینکه شما با توجه به مطالبی که در بالا آورده شده است میتوانید گارانتی کارتریج اصلی از تقلبی را تشخیص دهید، شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کارتریج انواع محصولات را با گارانتی اصلی ارایه میدهند،به این ترتیب میتوانید با خیال راحت کارتریج مورد نظر خوتان را با کیفیت اصلی از فروشگاه ایران کالا تهیه کنید و از چاپگر خود در مقابل آسیب های احتمالی محافظت کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.