چگونه کارتریج ایرانی را بشناسیم؟

ادمین سایت 1401/07/19

سوالی که شاید برای بسیاری از افراد مهم باشد این است که  چرا باید کارتریج ایرانی بخریم؟

دلایل متعددی برای فروش کارتریج تولید داخل وجود دارد .مهم ترین دلیل نوسانات دلار و قیمت بالای کارتریج اصل میباشد.اما باید بدانید در این بازار پر رقابت کدام محصول دارای کیفیت، گارانتی و اعتبار دارد کارتریج های ایرانی با استفاده از نیروی زبده و حرفه ای و استفاده از قطعات با کیفیت بالا و پودر های مرغوب و هم چنین ارائه گارانتی بی قید و شرط این اطمینان را به شما میدهد تا با خیال راحت از این محصول استفاده نمایید .رضایت بیش از ۱۰۰۰ کاربر در سراسر ایران خود تضمینی معتبر است .

دلایل خرید کارتریج ایرانی

 

  • اگر شرکت ارائه دهنده ، کارتریج نا مرغوب به شما ارائه دهد به راحتی میتوانید به آنجا  مراجعه نمایید و یا اینکه دیگر از آن برند خرید نکنید .
  • شرکت ارائه دهنده کارتریج ملزم به ارائه گارانتی و خدمات به شما میباشد.
  • پرینتر های لیزری HP جزو بهترین چاپگر های موجود در بازار هستند که به دلایل کیفیت بالایی که دارند، افراد زیادی از آنها استفاده می کنند. پیش از خرید پرینتر اچ پی، باید کارتریج آن را به خوبی بشناسید. در این صورت میتوانید بهره کاربردی و استفاده را از چاپگر خریداری شده داشته باشید.

 

ما سعی کردیم ۴ مورد از بهترین کارتریج ها را معرفی کنیم و پرینتر های سازگار با آنها را نیز معرفی کنیم.

 

کارتریج ایرانی لیزری مشکی اچ پی مدل ۰۵A 

 

یکی از بهترین کارتریج هایی که می توانید از آن برای چاپگر های اچ پی استفاده کنید، کارتریچ اچ پی 05A است. ۲۰۵۵DN، ۲۰۳۵N، ۲۰۳۵  و ۲۰۵۵، پرینتر هایی هستند که از این کارتریج پشتیبانی میکنند.

 

کارتریج مشکی ۲۶A   (لیزری)

 

به عنوان یکی دیگر از بهترین کارتریج hp ، باید به کارتریج مشکی ۲۶A اشاره کنیم که با چاپگر های لیزری سازگار است. اچ پی  M402 و اچ پی  MFP M426، پرینتر هایی هستند که از این کارتریج پشتیبانی می کنند.

 

 کارتریج لیزری مشکی مدل ۴۹A 

 

کارتریج لیزری مشکی مدل ۴۹A هم جز بهترین کارتریج های پرینتر HP است .

پرینتر های قابل پشتیبانی این محصول عبارتند از:

 

چاپگر HP Laserjet 1160

پرینتر HP Laserjet 1320

پرینتر لیزری چند کاربرد LaserJet 3392 All-in-One Printer

پرینتر لیزری HP 3390

 

کارتریج لیزری مشکی مدل ۹۰A

 

پرینتر هایی که از این مورد از بهترین کارتریج های پرینتر HP پشتیبانی می کنند، شامل موارد زیر می شوند:

 

پرینتر لیزری چند کاربردی  ۴۵۵۵ اچ پی

پرینتر لیزری چند کاره LaserJet Enterprise 600 M603xh

پرینتر لیزری چند کاربری LaserJet Enterprise M4555fskm MFP

پرینتر لیزری چند کاره LaserJet Enterprise M4555f MFP

 

 برای چاپگر های لیزری چه نوع کارتریجی تهیه کنیم؟

بهترین کارتریج لیزری برای چاپگر لیزری کارتریج طرح درجه یک میباشد ، که خرید این نوع کارتریج در بازار احتیاج به تخصص و تجربه  دارد و تلاش برای پیدا کردن کارتریج مورد نظر باید تلاش کرد ،چرا که به علت شباهت خیلی بالای کارتریج ایرانی در بازار چه از لحاظ ظاهر و چه کارتن و بسته بندی همیشه کاربر در خرید کارتریج دچار مشکل میشود .

بهترین کار برای خرید کارتریج لیزری باید خرید از شرکت های معتبر مانند فروشگاه اینترنتی کارتریج باشد. البته چند سالی هست که اتحادیه صنف فناوران رایانه برای جلوگیری از تقلب و همچنین آرامش خاطر خریداران کارتریج ،به شرکت هایی که کارتریج لیزری ارائه میکنند تاکید است که کارتریج شرکت خود را با کارتن و بسته بندی و نام اختصاصی به خود به بازار ارائه کنند که کاربر هم در صورت هرگونه خدمات و گارانتی به همان شرکت مراجعه کند ،پس بهترین کارتریج لیزری برای چاپگر کارتریج ایرانی میباشد .

 

 

چگونه بهترین برند کارتریج ایرانی را تشخیص دهیم؟

 

در حال حاضر چاپگر های لیزری به یکی از وسایل اصلی برای همه شرکت ها، سازمان ها و موسسات آموزشی کافی نت ها می باشد که در بسیاری از خانه ها نیز جزو وسایل ضروری محسوب می شود.

 

تهیه رنگ مصرفی چاپگر ها برای کاربران به یک مشکل  اساسی تبدیل شده است، کارتریج ایرانی با کیفیت و بررسی بهترین برند که بیشترین استفاده و همچنین فروش را به شرکت های بزرگ داشته و بالا ترین  میزان رضایت را به خود اختصاص داده را باید بشناسیم.

همیشه کارتریج های اصلی یا اورجینال دارای بالاترین استانداردهای مخصوص چاپگر می باشند چرا که همان شرکت تولیدکننده چاپگر کارتریج را تولید و در بازار به فروش می رساند اما قیمت بالای کارتریج اورجینال و همچنین تقلب توسط برخی از فروشندگان کلاه بردار  یعنی (فروش کارتریج غیر اصل  به جای کارتریج اصلی) یکی از مشکلات اصلی  مشتریان می باشد، برای همین کاربران برای خرید کارتریج نسبت به کارتریج های طرح اورجینال علاقه بیشتری نشان می دهند.

مشکل اصلی در خرید کارتریج غیر اصل این میباشد که گستردگی کیفیت در کارتریج طرح زیاد می باشد و نحوه تشخیص آن برای مشتریان  دشوار است و احتمال اینکه کارتریج با کیفیت پایین به جای کارتریج درجه یک و مرغوب خریداری شود زیاد است .زیرا همه آن ها بسته بندی های مشابه دارند، و کارتریج های بازیافته یا همان شارژی با بسته بندی دقیقا شبیه به کارتریج های دیگر در بازار موجود می باشد و تشخیص کارتریج اصل از تقلبی آنها کار راحتی نیست و نیاز به تجربه و تخصص دارد.نکته مهم دیگر این می باشد که خرید کارتریج های نا مرغوب و غیر اصل کیفیت مورد نظر را در چاپ کاغذ ارائه نمی دهند و حتی می تواند باعث آسیب جدی و خسارت به چاپگر شوند.

 

بهترین راه کار برای تهیه مواد مصرفی خرید کارتریج ایرانی می باشد چرا که تمامی مشخصات شرکت ارائه دهنده کارتریج روی کارتن و بسته بندی کالا ثبت می باشد و در صورت بروز هرگونه مشکل شرکت تولیدکننده موظف به ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و در صورتی که کارتریج مورد نظر کیفیتی پایینی داشته باشد، کاربر حق انتخاب دارد که دیگر از آن برند خریداری نکند و برند های دیگر را انتخاب و خریداری کند .یکی از بهترین راهکارها برای آزمون و خطا شرکت مورد نظر برای خرید کارتریج، بررسی سابقه و همچنین مشتریان می باشد که از آن محصول استفاده کرده اند.

 

محصول پیشنهادی :کارتریج اچ پی 30A

 

 

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.