کارتریج اصل را از کجا بخریم ؟

mojrian 1401/05/02
فواید کارتریج اصل

کارتریج از لوازم مصرفی در پرینتر هاست که وظیفه پخش جوهر بر روی کاغذ را بر عهده دارد، به همین دلیل باید از فواید کارتریج اصل استفاده کنیم.کارتریج به عنوان مجموعه قابل تعویض پرینتر در نظر گرفته می شود که بعد از مدتی نیاز به شارژ مجدد یا تعویض دارد.شارژ کارتریج برای مدت طولانی امکان پذیر نیست و باعث آسیب به پرینتر می شود و کیفیت چاپ به شدت افت میکند و شما مجبور به خرید کارتریج نو خواهید بود.

کارتریج های موجود در بازار دو دسته اند:

کارتریج فابریک (اورجینال یا اصل)

کارتریج طرح یا غیر اورجینال

 

فواید کارتریج اصل

با خرید کارتریج می توانید از مزایای بی شمار این نوع کارتریج ها نسبت به کارتریج های تقلبی و طرح بهره مند شوید.

کارتریج های طرح چون در ساخت آن ها از مواد نا مرغوب و ارزان قیمت استفاده شده است ، قیمت پایین تری نسبت به کارتریج های اورجینال دارند این پایین بودن قیمت به معنی مقرون به صرفه بودن آن ها نمی باشد بلکه در دراز مدت چون موجب آسیب به پرینتر می شود هزینه های بسیار بالایی را برای کاربران به بار می آورد.

کارتریج های اصلی نسبت به کارتریج های تقلبی بازدهی بالاتری را دارند و هزینه تمام شده ی کار با آن ها بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و همچنین کیفیت و ظرفیت پرینت در این نوع کارتریج ها بسیار بالاتر می باشد.

یکی از دلایل مهم گران تر بودن کارتریج های اصل نسبت به طرح، استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت جهت ساخت کارتریج‌ ها است.

همچنین باید بدانید که شرکت‌های ساخت پرینتر و کارتریج جهت تحقیقات، طراحی و تولید این محصولات هزینه فراوانی را میپردازند.

از طرفی به دلیل اینکه با فروش پرینتر ها سود چندانی دریافت نمیکنند ، بهترین راه جهت درآمد و سود بیشتر می‌تواند فروش کارتریج های اورجینال و با کیفیت باشد.

در صورتی که شرکت‌های سازنده کارتریج های طرح هیچ هزینه‌ ای جهت طراحی کارتریج‌ ها ندارند و با کپی کارتریج اصل فقط هزینه مواد اولیه را میپردازند.

در این حالت هزینه پرداختی برای کارتریج های طرح، به میزان کیفیت مواد آن‌ها تعیین خواهد شد.

 

سازگاری کارتریج اورجینال با پرینتر

از آنجایی که کارتریج های اصلی توسط شرکت سازنده پرینتر شما ساخته می شود در نتیجه با چاپگر شما به خوبی سازگار می باشد و بهترین عملکرد را به کاربران می دهد.با توجه به اینکه کارتریج ها به صورت اختصاصی عمل می کنند استفاده از کارتریج  اصل و سازگار با مدل پرینتر ، یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در هنگام کار با پرینتر ها در نظر گرفته شود.چون کارتریج اصل توسط شرکت های معتبر سازنده پرینتر ها ساخته می شود در فرایند تولید و تهیه ی آن ها از مواد اولیه باکیفیت و درجه یک استفاده می شود.

 

ارائه بالاترین عملکرد

استفاده از کارتریج های اصلی و اورجینال شرکت سازنده ی پرینتر بالاترین حد عملکرد دستگاه را به شما می دهد.

ارائه بالاترین عملکرد چاپ با کیفیت از فواید استفاده کارتریج های اصلی به جای کارتریج طرح می باشد.

کارتریج اصل دقت و عملکرد پرینتر ها را بالا می برند.

در امداد چاپگر شارژ کارتریج در محل با بهترین کیفیت و با تونر اصلی انجام می شود.

 

ایمن بودن و جلوگیری از آسیب رساندن به پرینتر

 

استفاده از کارتریج های طرح امکان آسیب رساندن به پرینتر ها را بیشتر می کند و باعث فرسوده شدن قطعات چاپگر ها می شود.از فواید استفاده از کارتریج اصل می توان به ایمن بودن و جلوگیری از آسیب رساندن به پرینتر اشاره کرد.از آنجایی که کارتریج های فابریک با پرینتر ها سازگار می باشند و مطابق با پرینتر ساخته می شوند در هنگام کار زیاد با این پرینتر ها می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که قطعات کارتریج دچار هیچ گونه آسیبی نمی شوند و دستگاه را دچار فرسودگی نمی کنند.استفاده نکردن از کارتریج اصل برای پرینترها موجب کاهش طول عمر پرینتر می شود.

زود به اتمام رسیدن کارتریج طرح:

کارتریج های طرح و تقلبی ظرفیت چاپ پایین تری نسبت به کارتریج های اصل دارند.اگر پیش از این کالا استفاده کرده باشید به راحتی متوجه این موضوع خواهید شد.

مضرات کارتریج های طرح چیست؟

اول از همه، کارتریج های طرح می توانند کارایی، قابلیت اطمینان و طول عمر تجهیزات اداری شما را به خطر بیندازند.آزمایش ‌های انجام شده توسط Buyers Laboratory Inc. (BLI)، یک سازمان تحقیقاتی مستقل، نشان داد که تا 47 درصد از تونر های غیر اصل در طول عمر خود از کار می‌افتند. جوهر و کارتریج های طرح همچنین می توانند منجر به بازده صفحه پایین تر، کیفیت چاپ نا مرغوب، افزایش خدمات و آسیب پرهزینه به چاپگر شما شوند.این کالا یا  جوهر و تونر کارتریج اصلی با رعایت مشخصات دقیقی که برای اطمینان از قابلیت اطمینان و ایمنی محصول در نظر گرفته شده است، تولید و مونتاژ می شوند.این کارتریج ها برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای بالای سازنده، اقدامات دقیق تضمین کیفیت را انجام می دهند.کارتریج های طرح این کار را نمی کنند.

فروشگاه‌ های معتبر

حتما برای خرید این کالا به افرادی که مورد اعتماد هستند مانند فروشگاه اینترنتی کارتریج مراجعه کنید.بهتر است برای خرید کارتریج اصل، به فروشگاه‌ های تخصصی و معتبر مراجعه کنید ، چرا که شرکت‌ها و مراکز معتبر، به منظور اعلام اصل بودن محصول خود، به همراه کارتریج به شما گارانتی میدهند تا خیال شما بابت کیفیت راحت باشد.چنانچه قصد خرید یا شارژ کارتریج hp را دارید می توانید در سایت و از صفحه کارتریج تونر پس از انتخاب نوع محصول مد نظر خود نسبت به خرید آن اقدام نمایید.به خاطر داشته باشید که خرید از مراکز معتبر و مطمئن مهر تاییدی بر اصل بودن کالای خریداری شده خواهد بود و در صورت نیاز به ارائه خدماتی از نظیر گارانتی و یا  دیگر خدمات دچار مشکل نخواهید شد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.