معرفی کارتریج سامسونگ مدل 104 و نحوه خرید آن

ادمین سایت 1401/12/09
کارتریج سامسونگ مدل 104

خیلی پیش آمده که دفاتر فنی و شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، برای امور مختلف جهت پرینت به مراکز پرینت مراجعه کرده اند و بخاطر انبوهی از پرینت زمان زیادی را در رفت و آمد برای پرینت و چاپ گذرانده‌اند. با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن امکانات پرینت، پرینترهایی به بازار آمدند که مناسب برای این شرایط بودند. در واقع این نوع پرینترها هم برای دفاتر، سازمان‌ها و موسسات مختلف آموزشی و غیر آموزشی مورد استفاده قرار گرفتند. حتی خیلی از اشخاص برای مصارف شخصی این پرینترها  را به خانه‌ی خود آوردند و از آن استفاده کردند و به این صورت محدودیت خاصی دیگر برای داشتن پرینتر وجود نداشت و تقریبا تمام کسانی که به نوعی با پرینت و چاپ درگیر هستند می‌توانند این چاپگرها و پرینترها را با توجه به نیاز خود خریداری کنند. برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که برای جلب نظر مشتری، برای خرید با هم رقابت می‌کنند. که با توجه به کیفیت و امکانات هرکدام مشتری می‌تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. یکی از این برندها سامسونگ می‌باشد که در مقایسه با برندهای دیگر کیفیت خوبی دارد و قیمت آن نیز به نسبت بازار مناسب است و خرید آن برای مصارف شخصی و سازمانی بسیار مناسب می‌باشد. اما با خرید پرینتر همه چیز به پایان نمی‌رسد. بعد از اینکه تصمیم گرفتید و پرینتر مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری کردید باید بدانید که کارتریج داخل پرینتر نیز از مهم‌ترین اجزای پرینتر می‌باشد و جداگانه باید برای آن نیز تحقیق کرده و کارتریج مناسبی را برای پرینتر و دستگاه چاپگر خود پیدا کنید.

محصول پیشنهادی : کارتریج اچ پی 85A

چه کارتریجی مناسب پرینتر می‌باشد؟

عموما برندهای مختلف با توجه به پرینتر خود، کارتریج‌های مخصوصی را نیز برای آن طراحی و تولید میکنند و سپس روانه‌ی بازار می‌کنند. مناسب ترین کارتریج برای دستگاه پرینتر شما کارتریجی است که توسط خود برند تولید شده است و این نوع کارتریج بهترین کیفیت را  به شما در چاپ می‌دهد. اولین گزینه برای خرید محصول خود را با توجه پرینتر خود در نظر بگیرید و سراغ کارتریج‌های دیگر نروید. کارتریج‌هایی که با پرینتر شما سازگاری نداشته باشند، ممکن است به دستگاه چاپگر شما آسیب بزنند. و مجبور بشوید از اول پروسه‌ی خرید پرینتر را انجام دهید و فکر کنید که اشکال اصلی متوجه پرینتر است که درواقع اشتباه اصلی این است که شما انتخاب مناسبی نداشته اید.

کارتریج سامسونگ مدل 104 چیست و چه مشخصاتی دارد؟

یکی از محبوب ترین کارتریج‌های موجود در بازار است. این کارتریج توسط برند تجاری سامسونگ روانه‌ی بازار شده است و کارتریج سامسونگ مدل 104 مخصوص پرینترهای خود این برند طراحی شده است. برند سامسونگ با توجه به مشتری‌های بسیار زیاد

و برند معتبری که دارد، یکی از انتخاب مشتریان برای خرید می‌باشد. در نتیجه کارتریج‌های متنوعی را نیز برای محصولات خود درنظر گرفته است . کارتریج سامسونگ مدل 104برای کیفیت خوب و امکان چاپ بالایی که دارد انتخاب مناسبی برای خرید می‌باشد.

کارتریج که وظیفه رساندن جوهر و تونر لازم را برای چاپ دارد تمام منابع رنگی ما را برای چاپ تامین می‌کند. اصلی‌ترین وظیفه‌ی هر کارتریجی همین است که شرایط را برای چاپ محیا کند. بدون کارتریج امکان چاپ وجود ندارد.

کارتریج سامسونگ مدل 104 محفظه‌ی آن فقط رنگ مشکی را دارد. و برای چاپ‌های رنگی مناسب نمی‌باشد. این نوع کارتریج برای چاپگرهایی مناسب است که فقط چاپ به صورت سیاه و سفید انجام می‌دهند. و درواقع برای استفاده در سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات مختلف و مصارف شخصی بسیار مناسب است. از طرفی دیگر این نوع کارتریج‌ها به دلیل قدرت چاپ 2000 کاغذی که دارند نیز انتخاب مناسبی می‌باشند. چرا که این مقدار چاپ نسبت به کارتریج‌های دیگر بسیار مطلوب محسوب می‌شود. و شما را دیرتر برای خرید یا شارژ کارتریج به دردسر می‌اندازد. مطمئنا میدانید که اگر از کارتریج برای چاپ عکس استفاده کنید زودتر مخزن کارتریج شما خالی می‌شود و زودتر باید برای خرید یا شارژ آن اقدام کنید.

در نظر داشته باشید که در بازار دونوع کارتریج وجود دارد. بعضی از کارتریج‌ها اصل و بعضی طرح اصل می‌باشند. حتما در هنگام خرید به خریدی که انجام می‌دهید دقت کنید. مهم است که کارتریج و دستگاه پرینتر خود را از چه سازمانی خریداری می‌کنید.

محصول پیشنهادی : کارتریج اچ پی 83A

کارتریج سامسونگ مدل 104 با چه دستگاه‌هایی سازگار است؟

هر مخزن کارتریجی برای تمام دستگاه‌های پرینتر مناسب نیست و هرکدام از آن‌ها برای یک سری از دستگاه‌ها مناسب هستند. کارتریج‌های سامسونگ فقط مناسب پرینترها و دستگاه‌های چاپگری هستند که خود این برند تجاری تولید می‌کند. همچنین تمام کارتریج‌هایی که این برند تولید کرده است به تمام دستگاه‌های پرینتر خودش سازگار نیستند. و فقط تعدادی از آن‌ها با کارتریج‌ها سازگار هستند.

کارتریج سامسونگ مدل 104 فقط مناسب چاپگرهایی است که پرینت و چاپ را فقط به صورت سیاه و سفید انجام می‌دهند.

این نوع کارتریج با این چند مدل از دستگاه پرینتر برند سامسونگ سازگار است:

ML-1660-1675-1860-1865-3205w-3200

به هیچ هنوان کارتریجی که مناسب با دستگاه پرینتر شما نیست را روی دستگاه خود نصب نکنید. جتی کارتریج‌هایی که مخصوص خود برند هستند و در توضیحات ذکر شده که مناسب پرینتر شما نیستند، انتخاب مناسبی نیستند.

وقتی کارتریج به پایان می‌رسد چه کاری باید انجام دهیم؟

حتما کارتریج خود را سریعا مناسب با دستگاه پرینتری که دارید تعویض کنید. شارژ کردن کارتریج هم می‌تواند انجام شود. اما پیشنهاد نمی‌شود. شارژ کردن کارتریج درست است که با قیمت مناسب تری انجام می‌شود اما کیفیت چاپ و دستگاه پرینتر شما را پایین می‌آورد. اگر کمی بیشتر هزینه کنید، ریسک کمتری کرده‌اید و کیفیت چاپ را بالا نگه داشته اید.

کارتریج سامسونگ مدل 104 را چگونه بخریم؟

بعضی کالاهایی که در بازار موجود هستند، به دونوع اصل و غیر اصل آن‌ها به سختی توسط مشتری قابل تشخیص می‌باشند

و این قابلیت، خرید اشتباه محصول را بالا می‌برد. ممکن است زمان برای تحقیق روی اینکه چه محصولی اصل هست یا نه را نداشته باشید و درنهایت هم هیچ تضمینی نیست که درست انتخاب کنید. در نتیجه بهتر است که از قبل پیش بینی کنید و برای خرید پرینتر و

کارتریج حتما به سازمان‌های معتبر رجوع کنید. ایران کالا پرینتر تمام مدل‌ها و انواع مختلف کارتریج را موجود دارد.

کارتریج Aکافیست این محصول را در بین محصولات دیگر سرچ کنید و انتخاب کنید. ایران کالا پرینتر همچنین برای گرید

گارانتی بدون قید گذاشته است تا خریدی مطمئن انجام دهید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.