معرفی کارتریج سامسونگ مدل 119L + نحوه خرید آن

ادمین سایت 1401/12/03
کارتریج سامسونگ مدل 119L

معرفی کارتریج سامسونگ مدل 119L

پرینتر یکی از وسایل و الزامات مهم هر شرکت، سازمان، موسسات آموزشی و … می‌باشد. و حتی در مصارف شخصی توسط خانواده‌ها نیز با توجه به نیاز آن‌ها استفاده می‌شود. تمام کارتریج‌ها دارای موادی می‌باشند که توسط آن‌ها چاپ را روی کاغذ انجام می‌دهند. کارتریج یک منبع استوانه‌ای شکل می‌باشد که رنگ پرینتر داخل آن است. این رنگ به شکل تونر و جوهر، داخل محفظه‌ی استوانه‌ای شکل قرار گرفته است. این پرینترها یا چاپگرها به دوسته‌ی متفاوت، کارتریج‌های جوهرافشان و کارتریج‌های لیزری تقسیم می‌شوند. و به وسیله‌ی این دو دسته فرایند چاپ انجام می‌شود. هر کدام از این دودسته، مزیت‌ها و معایب خود را دارند و مناسب برای مدل‌های مختلفی از پرینت و چاپ می‌باشند. با توجه به نیازی که مخاطب ما در نظر دارد انتخاب می‌کند که از کدام نوع پرینتر و کارتریج استفاده کند. کارتریج عضو جدایی ناپذیر هر پرینتر و دستگاه چاپگری محسوب می‌شود. دستگاه چاپگر شما بدون وجود کارتریج کار نمی‌کند و نمی‌تواند فرایند چاپ را انجام دهد. و کارتریج عضو دائمی مانند برق یا لوله‌ای داخل بدنه‌ی پرینتر نیست. کارتریج جدا شدنی است و باید متداوم به آن رسیدگی شود و در صورت تمام شدن آن، شارژ یا تعویض گردد. در واقع کارتریج در هر دستگاه پرینتر یا چاپگری مانند قلب آن عمل می‌کند و عضو حیاتی آن می‌باشد.

کارتریج های سامسونگ چه جایگاهی در بازار دارند؟

تا به حال برندهای خیلی زیادی در سراسر دنیا و ایران در زمینه‌دستگاه پرینتر و چاپگر تولید محصول می‌کنند و روز به روز دستگاه‌های جدید در بازار رونمایی می‌کنند که امکانات و شرایط بهتری نسبت به دستگاه قبلی خود دارد و همچنین کارتریج‌هایی که  hp و canonبرای این دستگاه‌ها تولید می‌کنند هم روز به روز بهتر بادوام‌تر و با کیفیت بهتری ارائه می‌گردد. برندهایی مانند

نمونه‌ای از این برندها هستند که بسیار تخصصی در این حوزه کار می‌کنند و جز غول‌های بازار محسوب می‌شوند. اما چند سالی   هم در این حوزه وارد یازار شده است و محصولاتی را هم در زمیننه چاپگرهای لیزری و هم چپگرهایsumsungاست که برند ‎

جوهرافشان وارد بازار می‌کند. غیر از چاپگرها و پرینترهایی که برند سامسونگ تولید می‌کند این برند همچنین کارتریج‌های مخصوصی را برای پرینترها و چاپگرهای خود تولید کرده است. که هرکدام ویژگی‌های متفاوتی هم دارند. که با توجه به نیاز مشتری آن را خریداری می‌کنند. بعضی از مشتری‌ها کارتریج با رنگ مشکی و بعضی از مشتری‌ها کارتریج با رنگ مشکی و رنگ‌های دیگر را با توجه به نیاز خود خریداری می‌کنند. بعضی از مشتری‌ها نیاز کمی به پرینت و چاپ دارند در نتیجه کارتریج‌هایی با تعداد پایین خریداری می‌کنند و بعضی دیگر از مشتری‌ها نیاز بیشتری به چاپ و پرینت در ماه دارند، با توجه به نیاز خود کارتریجی با توانایی تعداد بالاتری از چاپ را خریداری می‌کنند. غیر از این، کیفیت چاپ و پرینت نیز در بعضی از دستگاه‌ها نسبت به سایر دستگاه‌های دیگر متفاوت است. برند سامسونگ  همچنین فروش خوبی هم در بازار ایران پیدا کرده است و مشتری‌های خود را دارد. و درواقع هر مشتری که برای خرید پرینتر یا چاپگر اقدام می‌کند حتما در لیست خود اسم برند سامسونگ و محصولات آن را دارد. این محصول بخاطر قیمت مناسب و کیفیت خوب و قابل قبولی که نسبت به سایر رقیبان خود را دارد، انتخاب بسیار مناسبی برای خرید می‌باشد. و خیلی از مخاطبان بخاطر اسم آشنای سامسونگ و آشنایی با محصولات دیگر سامسونگ و کیفیت و کارایی آن به پرینترها و کارتریج‌های سامسونگ نیز اعتماد می‌کنند و محصول مورد نیاز خود را از این برند خریداری کرده و استفاده می‌کنند. حال می‌خواهیم به یکی از این  کارتریج‌ها بپردازیم که از محبوب‌ترین کارتریج‌هاست.

محصول پیشنهادی : کارتریج اچ پی 83A

کارتریج سامسونگ مدل 119L برای پرینترها و چاپگرهای لیزری قابل استفاده است. در نتیجه کارتریج لیزری، مواد مصرفی مورد نظر برای چاپگر لیزری را داخل محفظه‌ی خود دارد. این کارتریج‌ها چون توسط خود برند اصلی برند ساخته می‌شوند و متناسب با پرینتر می‌باشند بهترین کیفیت را به مشتری خود ارائه می‌دهند. کارتریج‌هایی نیز در بازار موجود است که طرح اصلی می‌باشد و در کشور چین تولید می‌شوند که با کیفیت‌های متفاوت در بازار هستند. پیشنهاد می‌شود کیفیت پایین این محصولات را به هیچ عنوان خریداری نکنید. چون ممکن است به پرینتر شما آسیب برساند. با وجود سخت بودن تشخیص کارتریج اصل از مدل طرح اصل آن لازم است که قبل از خرید خود حتما فاکتورهای کارتریج اصل را چک کنید و تفاوت‌های آن را پیدا کنید تا در هنگام خرید کارتریج سامسونگ مدل 119L دچار مشکل نشوید. اگر از سایت‌ها و مراکز معتبر مانند ایران کالا پرینتر خریداری کنید کمتر دچار این مساله خواهید شد.

کارتریج سامسونگ مدل 119L،محصولی است که فقط امکان چاپ با رنگ مشکی را دارد.و در پرینترهای لیزری سیاه و سفید مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت چاپ تا 2000 کاغذ را دارد. و این به نوع استفاده مشتری از این محصول است که محتوایی که چاپ می‌کند فقط دیتا و متن باشد یا از عکس و تصویر در پرینت استفاده کند. مشخصا استفاده از متن باعث می‌شود امکان بیشتری برای پرینت داشته باشیم و عکس زودتر محتوای کارتریج ما را به اتمام می‌رساند.

این کارتریج قابلیت استفاده در پرینترها و چاپگرهای زیر  را دارد:

ML-2010D3, ML-1610D2, SCX-4521D3-ML-1610 / 1615 / 1620 / 1625, ML-2010 / 201-2020 / 2510 / 2570 / 2571, SCX-4321 / 4521

 

محصول پیشنهادی : کارتریج اچ پی 05A

خرید یا شارژ کارتریج سامسونگ مدل 119L

کارتریج به مرور زمان خالی شده و به محض تمام شدن آن باید یا شارژ و یا تعویض گردد. اگر در زمان مناسب اینکار انجام نگیرد ممکن است به دستگاه پرینتر و چاپگر آسیب برساند. خرید کارتریج همیشه انتخاب بهتری است نسبت به شارژ کارتریج . چرا که هم کیفیت بهتری را در چاپ به مخاطب می‌دهد و هم کمتر به دستگاه پرینتر آسیب می‌رساند. در نتیجه ممکن است هزینه‌ی خرید مجدد کارتریج بیشتر باشد اما در نهایت دستگاه پرینتر ماندگاری بیشتری پیدا می‌کند و همچنین ما در چاپ‌های خود به لحاظ کیفی دچار مشکل نمی‌شویم.

کارتریج سامسونگ را از کجا خریداری کنیم؟

شما با مراجعه به سایت ایران کالا پرینتر و سرچ کارتریج در آن می‌توانید این کارتریج را پیدا کرده و خریداری کنید.ایران کالا پرینتر به شما گارانتی با ضمانت بی قید اعطا می‌کند .تا نسبت به خرید خودبا خرید گرید A احساس بهتری داشته باشید و با خیال راحت خرید خود  را انجام دهید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.