معرفی محصول کارتریج hp مدل 415A و نحوه خرید آن

ادمین سایت 1401/11/04
کارتریج hp مدل 415A

معرفی کارتریج hp مدل 415A

قبل از آن که به سراغ توضیح کارتریج hp مدل 415A برویم باید بدانیم که پرینتر و کارتریج دقیقا چه عملکردی دارند و تعریف مشخصی از آن‌ها بدانیم تا بتوانیم کارتریجی مناسب برای پرینتر خود پیدا کنیم کارتریج ابزار مهمی از یک پرینتر می باشد.

از کارتریج چه می‌دانیم؟

کارتریج منبعی استوانه‌ای شکل می باشد، محفظه‌ای که رنگ‌های مورد نیاز برای چاپ در آن قرار دارد.کارتریج در دو نوع  در بازار ایران موجود می باشد هم به صورت تونر و هم به صورت جوهر. هر دو نوع آن در پرینترهای لیزری و جوهرافشان کاربرد مختلف خود را دارند.

اجزای یک کارتریج چیست؟

همه‌ی کارتریج ها از قطعاتی مانند: درام، چیپست، مگنت، فوم شکل گرفته اند. بعضی از کارتریج‌ها در هنگامی که وقت تعویض آن‌ها فرارسیده باشد باید چیپست خود را نیز تغییر دهند. مانند کارتریج‌های لیزری. کارتریج‌ها که جزئی از یک پرینتر می‌باشند عمر محدودی دارند. هر کارتریج توانایی چاپ یک تعدادی از کاغذ را دارد. و بعد از آن که منبع کارتریج به پایان رسید سریعا تعویض می‌شوند یا شارژ می گردند. اگر این کار به موقع انجام نشود ممکن است پرینتر آسیبی جدی ببیند. پس کارتریج منبع رنگ پرینتر برای چاپ می باشد و این منبع بعد از به پایان رسیدن به صورت دوره ای باید شارژ کارتریج یا تعویض گردد.

نکته: مساله‌ی مهم دیگری که باید در ارتباط با کاتریج‌ بدانیم این است که هر کارتریجی مناسب برای  تعداد محدودی از پرینترهاست و هر کارتریجی به هر پرینتری سازگار نیست.

نکته: کارتریج‌های موجود در پرینترهای جوهر افشان اگر مدت طولانیی از آن‌ها استفاده نشود خشک شده و به کارتریج آسیب می رساند در نتیجه حتما چند روز یکبار باید با پرینتر عملیات چاپ انجام شود تا جوهر داخل این نوع از کارتریج‌ها خشک نشود.

وقتی کارتریج آسیب ببیند هد پرینتر نیز می سوزد. در این نوع از پرینترها جوهر از داخل کارتریج توسط هد پرینتر به کاغذ منتقل می شود و عملیات چاپ را انجام می دهد.

نکاتی که موجب افزایش عمر یک کارتریج می شود:

1: دقت در چاپ: اولین نکته‌ای که در این رابطه وجود دارد و بسیار کمک کننده خواهد بود این است که قبل از پرینت گرفتن حتما فایل خود را چک کنید که غلط املایی دستوری و یا بهم ریختن عکس و متن وجود نداشته باشد تا مجبور نشوید مجدد چاپ را انجام دهید. این مساله بسیار مهم می باشد و با دقت شما در فایل‌ها به مرور زمان از چاپ‌ها و پرینت‌های اضافه جلوگیری کرده‌اید.

2: تنظیم پرینتر: همچنین شما می توانید تنظیمات روی دستگاه پرینتر خود را تغییر دهید. چرا که دستگاه پرینتری که از کارخانه می آید تنظیمات آن روی تنظیم خودکار می باشد که عموما این تنظیمات موجب می شود جوهر و تونر بیشتری مصرف بشود و کارتریج خیلی زود از کار بیوفتد. پس حتما تنظیمات آن را به صورت دستی و با توجه به نیاز‌ها و انتظارات خود تغییر دهید تا در استفاده از تونر یا جوهر صرفه جویی کرده باشید.

3: استفاده از فونت‌های کوچک: همچنین شما می‌توانید به جای استفاده از فونت‌های بزرگ از فونت‌های کوچک استفاده کنید که در هنگام چاپ، تونر و جوهر کمتری استفاده بشود و عمر کارتریج بیشتر شود شاید خیلی مهم به نظر نیاید اما اندازه فونت کوچک در 1000 چاپ می‌تواند اندازه‌ی زیادی جوهر یا تونر ذخیره کند و باعث افزایش عمر کارتریج بشود.

4: در نظر داشته باشید که کارتریج‌ها و دستگاه‌های پرینتر، علامت‌ها و چراغ‌هایی را دارند که به شما اخطار یا هشدار می دهد. حتما به این علامت ها توجه کنید. این علامت در هر برندی با برند دیگر متفاوت است. اما حتما تمام آن‌ها این هشدار را دارند. اگر علامتی مبنی بر این داشتید که کارتریج شما رو به پایان است حتما آن را جدی بگیرید، کارتریجی که مخزن تونر یا جوهرش رو به اتمام باشد چاپ با کیفیتی به شما ارائه نخواهد داد و در عین حال حتما به دستگاه پرینتر آسیب خواهد زد. پس این هشدار‌ها را حتما جدی بگیرید و در راستای بهبود آن هشدار سریعا اقدام کنید تا از کارتریج و دستگاه پرینتر خود محافظت کنید.

در پاراگراف‌های بالا سعی شد توضیح داده شود که کارتریج چیست چه کاربردی در دستگاه پرینتر دارد و چگونه می شود عمر آن را طولانی تر کرد. حال قرار است یک مدل از کارتریج‌های اچ پی معرفی شود که از پرفروش ترین و محبوب ترین کارتریج‌های این برند محسوب می شود.

 

مشخصات کارتریج hp مدل 415A

این کارتریج جز با کیفیت ترین و محبوب ترین کارتریج‌های برند اچ پی می باشد. این کارتریج در دسته بندی کارتریج‌های رنگی قرار می گیرد که داخل مخزن استوانه‌ای شکل خود چهار رنگ اصلی: قرمز، آبی، زرد، مشکی را دارد و در واقع با این کارتریج می‌توان چاپ رنگی برای تصاویر و عکس را هم علاوه برچاپ اسناد و مدارک انجام داد. هر کدام از رنگ‌هایی که بالا ذکر شد کدرنگی خود را دارا هستندمی باشند.این کدها W2030A / W2031A / W2032A / W2033A  می باشند. این کارتریج توانایی چاپ 1600 برگ کاغذ در چاپ‌های سیاه سفید و یعنی تنها با رنگ مشکی را دارد. و همچنین میتواند 1400 کاغذ را برای  پرینت رنگی چاپ کند.

برای خرید محصول کارتریج اچ پی 415A کلیک کنید.

کارتریج اچ پی مدل 415A مناسب چه اشخاصی است؟

این کارتریج مناسب کسانی هست که چاپ یا پرینتی که در نظر دارند در زمان مشخصی انجام می‌دهند در حد متوسط باشد چرا که تعداد چاپی که این دستگاه پرینتر انجام می دهد نه خیلی زیاد محسوب می شود و نه خیلی کم. در واقع تعداد قابل قبولی را می‌تواند انجام دهد. در نتیجه اگر سازمان بزرگ یا کمپانی هستید که در آن پرینت‌های زیادی را در طول روز انجا می دهید این دستگاه مناسب شما نیست و می‌توانید کارتریج‌های دیگر را خریداری کنید و حتی اگر بیشتر چاپ های شما سیاه سفید و در واقع اسناد و مدارک هستند می‌توانید سراغ کارتریج‌های مشکی برند اچ پی بروید تا نیاز‌های شما را به بهترین شکل برآورده کند. اما این کارتریج hp مناسب سازمان‌ها شرکت‌ها و یا حتی کسانی است که پرینت‌های رنگی با کیفیتی را می‌خواهند انجام دهند. مانند عکاس‌ها هنرمندان. چرا که این کارتریج، کیفیت بسیار بالایی را در چاپ برای آن‌ها ایجاد خواهد کرد و احتمالا این نوع افراد چاپ زیاد و انبوه لازم ندارند و با این کارتریج کارشان انجام میشود.

تهیه کارتریج hp مدل 415A

فروشگاه‌های بسیار معتبری در سراسر ایران وجود دارد که این نوع کارتریج را می‌توانید از آن‌ها خریداری کنید. یکی از بهترین فروشگاه‌هایی که این نوع از کارتریج را در کیفیت‌های مختلف موجود دارد، ایران کالا پرینتر است. ایران کالا پرینتر علاوه بر ارائه این محصول، گارانتی بی قید و شرطی را نیز به شما اهدا خواهد کرد تا با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید. می‌توانید همین الان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کارتریج ، اسم این کالا را سرچ کرده و خرید خود را انجام دهید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.