معرفی کارتریج hp مدل 83A + نحوه خرید این محصول

ادمین سایت 1401/11/08
کارتریج hp مدل 83A

کاربرد کاتریج در پرینتر

کارتریج مهم‌ ترین عضو پرینتر محسوب می‌شود. اگر شما هر نوع پرینتری را حتی با بهترین مارک و مدل خریداری کنید اما کارتریج نداشته باشد به هیچ عنوان کار نمی کند و عملیات چاپ را نمی تواند انجام دهد. در واقع کارتریج موجب می شود که عملیات چاپ توسط پرینتر یا چاپگر صورت بگیرد. کارتریج منبع تونر وجوهر یک پرینتر است. عضوی که زمان محدودی کار می‌کند و بعد از مدتی باید یا جایش را با کارتریج دیگری عوض کند یا تونر و جوهر داخل آن شارژ گردد. کیفیت جوهر و تونری که داخل کارتریج قرار دارد کیفیت چاپ یا پرینت را مشخص می‌کند. در کل با عوض شدن کیفیت کارتریج در تعویض یا شارژ مجدد آن، کیفیت چاپ نیز تغییر می کند. مثلا اگر شما از برند موفقی چون اچ پی، پرینتری خریداری کردید و بعد از مدتی، کارتریج اصل آن که هنگام خرید روی دستگاه نصب بوده است به پایان رسید تصمیم گرفتید بخاطر قیمت پایین تر کارتریجی فیک برای پرینتر خود و در واقع با کیفیتی ضعیف خریداری کنید، این تصمیم شما کاملا در چاپ شما تاثیر خواهد گذاشت و چاپ بی کیفیتی را به شما ارائه خواهد داد. و حتی ممکن است به دستگاه پرینتر شما نیز آسیب برساند. همین موضوع با آسیب کمتری در ارتباط با شارژ مجدد کارتریج هم وجود دارد. شارژ کارتریج هم هیچ وقت کیفیت اولیه آن را به شما نمی‌دهد و در عین حال ممکن است به پرینتر شما نیز آسیب برساند. نقش محصولی مانند کارتریج hp مدل 83A داخل پرینتر بسیار مهم می باشد و به اندازه‌ی خرید در پرینتر باید برای خرید کارتریج هم وسواس به خرج دهید.

 

کارتریج شما نیاز به رسیدگی و توجه دارد. نباید خاک بگیرد و نحوه‌ی نصب آن نیز باید به درستی صورت بگیرد. هر کارتریجی در پرینتری با برند مشابه خود بهترین کارایی را دارد و اساسا برندها کارتریج‌ها را برای پرینتر‌های داخل کمپانی خود طراحی می‌کنند. از نصب این نوع کارتریج‌ها روی دستگاه‌هایی از برندهای مختلف خودداری کنید. اینکار ممکن است به پرینتر شما آسیب برساند. و پرینتری از برند اچ پی هزینه‌ی بالایی دارد و خرید مجدد آن ممکن است به لحاظ مالی شما را تحت فشار قرار دهد. پس بهترین راه‌حل، خرید کارتریجی مناسب برای دستگاه چاپگر یا پرینتر است و بعد از آن نگه داری درست از کارتریج و تعویض به موقع آن.  هر کارتریجی تعداد محدودی کاغذ را می تواند به چاپ برساند و وقتی تخلیه شدند و دیگر جوهر یا تونر نداشتند اصرار به استفاده از آن قطعا به دستگاه پرینتر آسیب وارد خواهد کرد. پس در زمانی که مطمئن شدید به تعداد مشخصی از چاپ رسیدید برای خرید مجدد کارتریج یا شارژ آن سریعا اقدام کنید. تعداد کاغذ‌هایی که می توانید چاپ را روی آن‌ها انجام دهید در روز اولی که کارتریج را خریداری کردید در قسمت مشخصات آن نوشته شده است. مثلا 2000 کاغذ. وقتی تعداد چاپ‌های شما به این عدد نزدیک شد عملیات چاپ را متوقف کنید. تغییر رنگ و کیفیت چاپ از علامت‌های دیگری است که پایان یافتن عمر کارتریج را برای شما مشخص می کند. حال که متوجه شدیم کارتریج چیست و چه کاربردی در پرینتر دارد می‌خواهیم یکی از کارتریج‌های برند اچ پی را معرفی کنیم که جز محصولات خاص این کمپانی محسوب می شود.

مشخصات کارتریج hp مدل 83A

کارتریج hp مدل 83A یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین محصولات برند اچ پی می باشد. این کارتریج فقط رنگ مشکی را داخل مخزن استوانه ای شکل خود دارد و بسیار مناسب برای چاپ مدارک، اسناد یا محتواهای متنی شما می باشد. و آن‌ها را با کیفیت و شفاف چاپ می کند. کارتریج اچ پی عملیات شارژ را به خوبی انجام می‌دهد و با پایان یافتن به راحتی قابل شارژ می باشد. شارژ کارتریج‌های اچ پی  بسیار با کیفیت هستند و تقریبا نزدیک به تعویض کارتریج با کیفیت خوب چاپ را انجام می‌دهند. این کارتریج توانایی چاپ 1500 کاغذ را دارد. این عدد در مقابل کارتریج‌های دیگر شاید کمی پایین به نظر برسد اما هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کیفیت انتخاب مناسبی برای خرید می باشد. این نوع کارتریج‌ها به همراه پرینتر برای کسانی مناسب است که انبوهی از چاپ روی کاغذ را برای زمان محدودی نخواهند. مثلا برای مصارف شخصی داخل خانه یا شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک بسیار مناسب است. اگر از این گروه خریدارها هستید این نوع کارتریج بسیار برای شما مناسب است چرا که شما نیازی به تعداد بالایی از چاپ ندارید و درواقع لازم نیست هزینه‌ی زیادی  هم برای کارتریج بکنید و در عین حال کیفیت این کارتریج  نیز بسیار بالا می‌باشد و کاری که شما از آن توقع دارید را به خوبی انجام می دهد.

خرید کارتریج hp مدل 83A

کارتریج hp مدل 83A در کیفیت‌های مختلف در بازار ایران عرضه شده است. کیفیت اصل آن که توسط خود برند طراحی و تولید شده است و دو کیفیت دیگری که از این برند در بازار موجود است، دو نوع طرح اصل و فیک آن است. که هر دوی آن‌ها توسط چین تولید شده اند. کیفیت طرح اصل این محصول تقریبا نزدیک به کیفیت اصل آن است اما به هرحال تفاوت کیفیت دارد و قیمت آن نیز نسبت به اصل محصول پایین تر می باشد اما تفاوت فاحشی به لحاظ قیمت ندارند. طرح فیک این کارتریج قیمتش با دونوع قبلی بسیار متفاوت می باشد و قیمت آن بسیار پایین می باشد. کیفیتی که از چاپ یا پرینت به شما ارائه می دهد نیز بسیار پایین می باشد و درواقع به غیر از قیمت پایین آن هیچ ویژگی خوبی برای خرید ندارد. و همچنین باید پذیرفت که خرید کارتریج چه با کیفیت طرح اصل چه با کیفیت فیک آن ممکن است به پرینتر آسیب جدی وارد کند. و بهترین انتخاب در خرید کارتریج برای پرینتر کارتریجی اصل می باشد.

برای خرید محصول کارتریج اچ پی 83A کلیک کنید.

نکته: در هنگام خرید حتما توجه کنید که کارتریجی که خریداری می کنید اصل باشد. بعضی از فروشندگان کارتریجی شارژ شده یا فیک را به جای اصل دوباره بسته بندی می کنند و به فروش می رسانند. با علم به اینکه خریداران تفاوت نوع اصل و فیک آن را متوجه نمی شوند. حتما در هنگام خرید از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید و حتما با کارشناسان و متخصصان این حوزه در ارتباط با تصمیم خود برای خرید کارتریج مشورت کنید. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا بهترین تصمیم را در ارتباط با پرینتر خود بگیرید و چاپ با کیفیتی را از کارتریج خود دریافت کنید.

از چه فروشگاه معتبری این کارتریج را خریداری کنیم؟

فروشگاه اینترنتی کارتریج این محصول را در گرید A به فروش می‌رساند. کافی است وارد سایت شوید و این محصول را سرچ کنید وآن را انتخاب و خریداری نمائید. همچنین این سازمان برای خرید گرید A این محصول گارانتی بی قید و شرط  گذاشته است تا مشتریان با خیال راحت خرید خود را انجام دهند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.